شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه تابناک

فرهنگی وب‌گاه تابناک

دهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه 10 تیر در سازمان سینمایی برگزار شد.

چهار سال است که سیروس گرجستانی از میان ما پرکشیده و صاحب آن همه نقش‌های متنوع دیگر در میان ما نیست تا به شخصیتی دیگر جان دهد.

ضرغامی نوشت: این شب‌ها کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید با حضور 5400 نفر برگزار می‌شود.

سارا بهرامی در اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» دچار حادثه شد.

تصویری تازه منتشر شده از عکس یادگاری با محمدرضا گلزار در نمایشگاه الکامپ را ببینید.

یکی از مهم‌ترین تمایزات مناظره شب گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری در مقایسه با پنج مناظره پیشین، مداخله و عمل‌گری مؤثر مجری مناظره بود. این در حالی است که در دور نخست مناظره‌ها نقش مجری صرفاً محدود به نگه‌داری زمان تخصیص‌یافته به نامزد‌ها و یادآوری مدت زمان باقی‌مانده بود.

در آستانه ماه محرم الحرام خادمان آستان نورانی حضرت ابااعبدالله علیه‌السلام حرم مطهر سیدالشهدا را سیاهپوش کردند.

آیین نکوداشت مقام علمی و ادبی غلامعلی حداد عادل، استاد فلسفه، ادیب و سیاست‌مدار به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با حضور میهمانان داخلی و خارجی در محل تالار وحدت برگزار شد. تصاویری از این مراسم را می‌بینید.

چکامه چمن ماه بازیگر که ده سال پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کرد از بازگشت خود به ایران خبر داد.

در سریال «پایتخت» مائده تقوایی به عنوان همسر اوس موسی با بازی هدایت هاشمی ایفای نقش کرد. تغییر چهره مائده تقوایی، بازیگر نقش «زهرا زن اوس موسی» در سریال پایتخت را بعد 11 سال و در 39 سالگی مشاهده خواهید کرد.

برگزاری نخستین اجرای صحنه‌ای در جوار میراث جهانی تخت جمشید و کنسرت علیرضا قربانی با حاشیه‌هایی پیرامون احتمال وارد شدن آسیب به این میراث ارزشمند تاریخی همراه بوده است.

کتاب «خون دلی که لعل شد» اثری است که در آن مقام معظم رهبری خاطرات خود را از زندان‌ها و تبعید دوران پیش از انقلاب بیان کرده است.

تغییر چهره شدید زیبا بروفه، بازیگر فیلم «پر پرواز» بعد از 24 سال مورد توجه قرار گرفته است. زیبا بروفه در سال 1354 در تهران زاده شد. بروفه فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است. در سال 1377 با ایفای نقش در سریال تلویزیونی «مجید دلبندم» معروف شد و با بازی در فیلم پر پرواز در سال 1379 به اوج شهرت رسید.

اولین تصویر از کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید منتشر شد. بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی) اولین تصویر از کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و نوشت: «یک قاب ویژه از نخستین شب کنسرت "علیرضا قربانی" در تخت جمشید / امشب، 10 تیر»

قرار است از امشب 10 تیرماه به مدت 5 شب و در 8 سانس در مجموعه جهانی تخت جمشید کنسرت برگزار شود. در همین راستا نظرات موافق و مخالف متعددی نسبت به برگزاری این کنسرت در این مجموعه تاریخی منتشر شده است.