پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

فردی که در اعتراض به شکست دختر ووشوکار خود به حریف و همچنین مربی فرزندش حمله‌ور شد و مسابقات قهرمانی کشور را به هم ریخت، اکنون متواری است. در این فیلم الهه منصوریان ملی‌پوش و قهرمان جهان، به دفاع از دختران و مادران آنها می‌پردازد. راستی حراست وزارت ورزش کجاست؟

توضیحات رامبد جوان درباره حذف نام وریا غفوری در برنامه اخیر خندوانه، باعث واکنش شبکه های اجتماعی شد و حتی روزنامه‌های ورزشی صبح امروز هم به آن واکنش نشان دادند. این مجری حذف نام کاپیتان سابق استقلال را بدلیل پیش‌گیری از سانسور برنامه عنوان کرد!

بایرن برای فروش لواندوفسکی 50 میلیون یورو می‌خواهد و به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا با فروش فرانکی دی یانگ این رقم را به بایرن پرداخت خواهد کرد

اصلا نهاد ریاست جمهوری بگوید، وزارت ورزش بگوید. مجلس که در همه کار دخالت می‌کند و بازدهی دخالت‌هایش هم در حد صفر بوده، تضمین می‌دهد که دخالتش در فوتبال موثر است؟

برخی خبرنگاران استقلالی بعداز استوری روز گذشته این مدافع که تلاش زیادی برای جدایی داشت؛ از ارسال پیامک توسط این بازیکن به مدیرعامل یکی از باشگاه‌های لیگ برتری خبر دادند.

بازیکن گابنی پس از این که به دلیل قانون جذب خارجی‌ها نتوانست در لیگ بیست و بکم برای گل‌گهر به میدان برود، به صورت قرضی به استقلال تاجیکستان پیوست تا با حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حضورش در ایران را قانونی کند.

این انتقال با نظر و درخواست ژوزه مورایس صورت گرفت. رامین رضاییان جایگزین دانیال اسماعیلی فر خواهد شد که در لیگ پیش رو به پرسپولیس رفت.