سه‌شنبه 17 مهر 1403

تجلیل مراجع عظام تقلید از خدمات لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تجلیل مراجع عظام تقلید از خدمات لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس

تهران - ایرنا - آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات علی لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس، در پیام آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید خطاب به علی لاریجانی آمده است: جنابعالی در 3 دوره نمایندگی از طرف مردم شریف استان قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته‌اید و خدمات فراوانی را به انجام رسانده‌اید که امروز خدمت به مردم و این نظام ولایی اسلامی توفیق بزرگی از جانب پروردگار متعال محسوب می‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: جنابعالی الحمدلله از جمله شخصیت‌هایی می‌باشید که خداوند متعال این توفیق را به شما عنایت کرده است و 3 دوره نمایندگی از طرف مردم شریف استان قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته‌اید و خدمات فراوانی را به انجام رسانده‌اید و از آنجا که تربیت شده بیت فقه و فقاهت می‌باشید و این خود یک مزیت مهمی است امیدوارم در آینده نیز با توجه به فکر و فرهنگ و شایستگی و مدیریت مخصوصی که دارید برای جامعه و نظام اسلامی منشا خدمات باشید.

همچنین در متن پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به علی لاریجانی آمده است: جنابعالی در مدیریت دوزاده ساله مجلس، خدمات فراونی به قوه مقننه داشته‌اید و نظرات شما در بسیاری از مسائل سیاسی کشور راهگشا بود. اینجانب به نوبه خود از زحمات شما تشکر کرده و امیدوارم از وجودتان در نهادهای مهم کشور استفاده شود.

*س_برچسب‌ها_س*