سه‌شنبه 10 مهر 1403

تحصیل 190 هزار دانشجوی علمی کاربردی در استان تهران / تاسیس 6 مرکز نوآوری جدید

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تحصیل 190 هزار دانشجوی علمی کاربردی در استان تهران / تاسیس 6 مرکز نوآوری جدید

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق از تاسیس 6 مرکز نوآوری جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان خبر داد.

 دکتر خداداد واحدی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به استناد مصوبات شورای سیاست‌گذاری و راهبردی مراکز نوآوری و رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی در دی ماه سال جاری، با درخواست تاسیس و راه اندازی 6 مرکز نوآوری جدید وابسته به مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت واحد استان تهران شرق موافقت شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مراکز نوآوری جدید تاسیس شده شامل مرکز نوآوری شرکت مهندسین هوشمند سازه آروین آرا با موضوع فعالیت فناوری های نوین ساختمان (LSF)، مرکز نوآوری فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران با موضوع فعالیت صنعت اسب، مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی تهران 4 با موضوع فعالیت طراحی پوشاک، مرکز نوآوری فرهنگ و هنر واحد 4 تهران با موضوع فعالیت موسیقی، مرکز نوآوری فرهنگ و هنر واحد 35 تهران با موضوع فعالیت گرافیک (تصویرسازی) و مرکز نوآوری فرهنگ و هنر واحد 48 تهران با موضوع فعالیت عکاسی حرفه ای از جمله این مراکز است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق همچنین اظهار کرد: برنامه ریزی لازم جهت تاسیس مرکز نوآوری در تمامی مراکز آموزش علمی کاربردی واحد استان تهران شرق انجام شده است و در آینده نزدیک این امر محقق خواهد شد.

واحدی تاکید کرد: در حال حاضر حدود 190 هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی این استان تحصیل می‌کنند، با توجه به اینکه رشته‌های این دانشگاه مدام در حال تغییر و تحول بوده و این رشته‌ها بر اساس نیاز بازار راه‌اندازی می‌شوند در نتیجه ما ناچار هستیم مدرسان مربوط به آن رشته‌ها را جذب کنیم و در این شرایط ممکن است نیازی به ادامه همکاری با مدرسان سابق در دانشگاه نباشد.

انتهای پیام