چهارشنبه 18 مهر 1403

تدابیر امنیتی ویژه صهیونیست ها برای سرکوب اعتراضات در مناطق اشغالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تدابیر امنیتی ویژه صهیونیست ها برای سرکوب اعتراضات در مناطق اشغالی

اقتصادنیوز: در سال 1374 صهیونیست ها برای سرکوب هرگونه اعتراض مسلمانان در اراضی اشغالی، تدابیر امنیتی ویژه ای را اتخاد کردند.

به گزارش اقتصادنیوز، از زمان 17 اکتبر، و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه شمار زیادی از فلسطینی ها به شهادت رسیدند. مسلمانان این منطقه، اعتراضات گسترده ای به جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به کشتار زنان و کودکان بی گناه در غزه انجام دادند. یک نمونه از این اعتراضات،‌واکنش به کشتار بیمارستان معمدانی بود که بالغ بر 500 شهید بر جای گذاشت. نیروهای امنیتی صهیونیست ها هر بار از ترس اعتراضات متوسل به جنگنده ها و گلوله‌های جنگی می شوند و یا با اتخاذ تدابیر نظامی و امنیتی ویژه در مسجدالاقصی از ورود و تجمع فلسطینان جلوگیری می کنند.

اما در سال‌های دور نیز صهیونیست ها برای سرکوب هرگونه اعتراض در مناطق اشغالی تدابیر امنیت ویژه ای اتخاذ می کردند موضوعی که روزنامه اطلاعات در 7 خرداد سال 1374به آن پرداخته است.

این روزنامه در این باره نوشت:«رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از برپایی تظاهرات مسلمانان فلسطینی ساکن بیت المقدس در کرانه باختری رود اردن، نیروهای ویژه ای در این شهر مستقر کرد و شماری از فلسطینیان را بازداشت کرد.»

اطلاعات در ادامه آورده است: «فلسطینیان ساکن شهر اشغالی بیت المقدس،‌به منظور اعتراض به اقدام های رژیم صهیونیستی به ویژه در زمینه مصادره اراضی قدس و احداث شهرک های مهاجر نشین و نیز اعتراض به بازداشت جوانان فلسطینی و نیز هتک حرمت اماکن مقدس،‌امروز راهپیمایی با شکوهی در این شهر برگزار خواهند کرد.»

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تدابیر امنیتی ویژه صهیونیست ها برای سرکوب اعتراضات در مناطق اشغالی 2
تدابیر امنیتی ویژه صهیونیست ها برای سرکوب اعتراضات در مناطق اشغالی 3