پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تداوم روز‌های خوب دو و میدانی سپاهان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تداوم روز‌های خوب دو و میدانی سپاهان

تیم دو و میدانی سپاهان با اقتدار در صدر جدول لیگ دو و میدانی کشور قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین مرحله از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی آقایان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران، طلایی پوشان سپاهان با کسب مقام قهرمانی مرحله دوم همچنان با اقتدار صدر جدول این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده اند.

عزیز الله مشفقی سرپرست تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان با اعلام درخشش دونده‌های طلایی پوش سپاهان گفت: در رقابت‌های هفته دوم دو و میدانی لیگ باشگاه‌های کشور، قهرمانان سپاهان موفق به کسب 8 مدال طلا، 8 مدال نقره و 8 مدال برنز و در مجموع با 24 مدال ارزشمند این رقابت‌ها به درخشش خود در این فصل لیگ دو و میدانی بزرگسالان کشور ادامه دادند.

مشفقی کیفیت رقابت‌های مرحله دوم را به مراتب بهتر از هفته اول دانست و گفت: تیم ما در مرحله نخست با وجود این که ماده نیمه ماراتن هم برگزار شد و ما نیز 2 ورزشکار در این ماده داشتیم توانست با 21 امتیاز اختلاف صدرنشین جدول این رقابت‌ها شود، اما در مرحله دوم ماده نیمه ماراتن برگزار نمی‌شود و ورزشکاران این ماده به استراحت می‌پردازند. ما حداقل 28 امتیاز کسب شده از ماده نیمه ماراتن در مرحله اول را در دور دوم مسابقات در اختیار نداشتیم، اما با تلاش، همت و قهرمانان متعصب خود توانستیم این مرحله 22 امتیاز بیشتر از رقیب خود کسب کنیم و قهرمان مرحله دوم این رقابت‌ها شویم.

مشفقی با اشاره به اینکه در حال حاضر و در مجموع رقابت‌های2 مرحله لیگ، سپاهان قهرمان لیگ دو و میدانی کشور است، گفت: در مجموع 2 مرحله، تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 477 امتیاز مقام نخست را به خود اختصاص داده است، تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با کسب 434 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

همچنین مرحله سوم و نهایی رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در روز‌های 10 و 11 مهر ماه 99 و در بخش بانوان 12 و 13 مهر ماه 99 در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار و تیم‌های قهرمان مشخص و معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /