سه‌شنبه 10 مهر 1403

تذکر مجلس به آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه درباره فرهنگیان بازنشسته

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تذکر مجلس به آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه درباره فرهنگیان بازنشسته

یک نماینده مجلس گفت: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعا پرداخت شود و نسبت تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد. نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس، گفت: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعا پرداخت شود و نسبت تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی...

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس، گفت: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعا پرداخت شود و نسبت تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ حمیدرضا عزیزی فارسانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، گفت: مردم جهان بدانند سرنوشت سگ‌های هاره و پلید صهیونیست ذلت و نابودی خواهد بود و راه مقاومت با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: مطالبات مردم شریف و آواره منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ حداکثر تا پایان ماه پرداخت شود و به روستاهای خارج از محدوده سد خدمت رسانی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس، افزود: ز وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم جهت پیشگیری از مرگ و میر بیشتر در جاده‌های مرگ شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ اقدام عاجل کند.

عزیزی فارسانی، افرود: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعا پرداخت شود و نسبت تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد.

منبع: ایلنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

تذکر مجلس به آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه درباره فرهنگیان بازنشسته 2