یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: لایحه بودجه سال 1401 به سمت واقعی شدن، کاهش کسری تراز عملیاتی و افزایش سهم مالیات رفته اما در آن توجه لازم به بخش تولید و صنعت نشده است.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: لایحه بودجه سال 1401 به سمت واقعی شدن، کاهش کسری تراز عملیاتی و افزایش سهم مالیات رفته اما در آن توجه لازم به بخش تولید و صنعت نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

در بودجه پیشنهادی، درآمدهای مالیاتی از 325 هزار میلیارد تومان در سال 1400 به 527 هزار میلیارد تومان در سال 1401 افزایش یافته است

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه 1401 برای گندم و دارو حدود 106هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کردیم و برای کالاهای اساسی هم 66هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کردیم که جمع منابع بازتوزیع حدود 250هزار میلیارد تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سازمان برنامه و بودجه درباره جزئیات یارانه‌ها در بودجه 1401توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه 1401 برای گندم و دارو حدود 106هزار میلیارد تومان پیش بینی کردیم و برای کالاهای اساسی هم 66 هزار میلیارد تومان پیش بینی کردیم که جمع منابع بازتوزیع حدود 250 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری دانا

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دولت 250 هزار میلیارد تومان یارانه در سال آینده دولت برای بازپرداخت پیش بینی کرده است، گفت: ر بودجه 1401 برای گندم و دارو حدود 106هزار میلیارد تومان پیش بینی کردیم و برای کالا‌های اساسی هم 66 هزار میلیارد تومان پیش بینی کردیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه 1401 برای گندم و دارو حدود 106هزار میلیارد تومان پیش بینی کردیم و برای کالا‌های اساسی هم 66 هزار میلیارد تومان پیش بینی کردیم که جمع منابع بازتوزیع حدود 250 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی لایحه بودجه 1401 و مقایسه آن با بودجه سال‌های پیش نشان می‌دهد که دولت سیزدهم در برخورد با موارد مهمی مانند هزینه‌های جاری، تراز عملیاتی و سهم بودجه عمرانی در مصارف عمومی رویکردی متفاوت از دولت‌های قبل در پیش گرفته و موجب طرح این سؤال شده که آیا منطقی بر این مسیر متفاوت حاکم است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای یک رئیس چاپلوس از جاسوس خطرناک‌تر است زیرا جاسوس چهره خود را می پوشاند و چاپلوس چهره واقعیت را. چاپلوس مزاج شناس است و دل خواسته‌های پنهانی رئیس را استخراج می‌کند و بر آن لعاب حقیقت می‌زند و تحویل رئیس می دهد، از این رو رئیس ها باید مزاج خود را به مزاج های شیرین عادت ندهند و از زبان های پرچرپ پرهیز کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش 15 درصدی هزینه‌های دولت در بودجه1401 گفت: باید در سال‌های آینده هم همین مسیر دنبال شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش 15 درصدی هزینه‌های دولت در بودجه1401 گفت: باید در سال‌های آینده هم همین مسیر دنبال شود.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: مدیریت کسری بودجه تنها یکی از اضلاع مهار تورم است. در سال های 92 تا 96 همین مسیر طی شد، ولی تورم وجود داشت چرا که دولت به دیگر اضلاع مهار تورم مثل مدیریت بازار ارز، اصلاح نظام بانکی و سیاست گذاری پولی توجه نکرد.