یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی ارقام لایحه بودجه 1401 نشان می‌دهد دولت سیزدهم با اتخاذ یک رویکرد واقع بینانه و در راستای جلوگیری از وقوع کسری بودجه و با نگاه به کنترل و کاهش تورم در سال آینده به طرز قابل توجهی جلوی رشد غیر منطقی هرینه‌ها را گرفته است.

خبرگزاری میزان

دبیر ستاد بودجه در لایحه بودجه 1401 سازمان برنامه و بودجه کشور به ادعای برخی رسانه‌ها در خصوص این لایحه واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد بودجه گفت: رنامه‌محور شدن بودجه سال 1401 یکی از اقدامات اساسی و بارز بودجه 1401 برای قابل فهم شدن، و قابل ارزیابی نمودن پاسخگو نمودن وزارتخانه در قبال بودجه‌ای که می‌گیرند می‌باشند.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد بودجه در لایحه بودجه 1401 سازمان برنامه و بودجه کشور به ادعای برخی رسانه ها در خصوص این لایحه واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا

حیدرعلی نوری، مشاور و دبیرستاد بودجه در لایحه بودجه 1401 در واکنش به ادعای برخی از رسانه ها درباره لایحه بودجه به نکاتی جهت تنویر افکار عمومی اشاره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حوزه حقوق و دستمزد، میزان معافیت از مالیات برای حقوق‌های تا سطح 5 میلیون تومان در ماه معاف از مالیات است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: بودجه 1401 بهترین شکل بودجه نویسی برای رصد و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط دولت و مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور و دبیر ستاد بودجه در لایحه بودجه 1401 در واکنش به ادعای برخی از رسانه ها درباره لایحه بودجه به نکاتی جهت تنویر افکار عمومی اشاره کرد.

خبرگزاری تسنیم

حیدر علی نوری مشاور و دبیرستاد بودجه در لایحه بودجه 1401 در واکنش به ادعای برخی از رسانه ها درباره لایحه بودجه به نکاتی جهت تنویر افکار عمومی اشاره کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رمزگشایی از مالیات 532 هزار میلیارد تومانی و طرح‌های سرگرم‌کننده تنظیم بازار، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه تابناک

مهدی آرامش، کارشناس اقتصادی، در گفتگو با تابناک اقتصادی با بیان اینکه در بودجه 1401، هرگونه افزایش حقوق تحت هر شرایطی ممنوع است، گفت: علی رغم نکات مثبت بودجه درباره حقوق و دستمزد، این اجازه به شورای حقوق ودستمزد داده شده است که سقف حقوق را برای هرگروهی که می‌خواهند افزایش دهد که این باعث ایجاد حقوق نجومی قانونی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اغلب رسانه‌های طیف حامی دولت سابق، بی‌آنکه به وضعیت بحرانی بودجه‌نویسی در دولت روحانی بپردازند، به لایحه بودجه 1401 حمله کرده و سعی کردند با سیاسی‌کاری، آن را مقابل معیشت مردم قرار دهند. این حملات قالبی و سازمان‌یافته در حالی است که دولت جدید سعی کرده با ایجاد شفافیت و واقع‌گرایی در تنظیم بودجه، نابسامانی اقتصادی حاصل از شیوه نادرست بودجه و عدم اجرای...

وب‌گاه مشرق نیوز

تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس، با واکنش‌های متفاوتی در میان نشریات طیف اصلاح‌طلب روبه‌رو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فاصله گرفتن دولت سیزدهم از سیاست آینده‌فروشی، 135 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی و سیگنال‌های مثبت لایحه بودجه برای بورسی‌ها، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.