یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت روحانی 240 هزار واحد مسکن مهر را بلاتکلیف گذاشت و ترمز رشد هزینه‌های جاری دولت را بکشید، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه تابناک

کارشناس اقتصادی گفت: تخمین زده می‌شود که برای سال آینده درآمدهای دولت نظیر مالیات و گمرک و سایر درآمدها، بیش از 660 هزار میلیارد تومان باشد که این رقم تا حدی قابل قبول است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس اقتصادی گفت: در لایحه بودجه 1401 ارز 4200 تومانی برای تمام کالاها جز گندم و دارو حذف شده است. به تبع این اقدام نیز دولت مکلف است برای حمایت از مردم، یارانه‌های نقدی را افزایش دهد.

خبرگزاری مهر

کارشناس اقتصادی گفت: تخمین زده می‌شود که برای سال آینده درآمدهای دولت نظیر مالیات و گمرک و سایر درآمدها، بیش از 660 هزار میلیارد تومان باشد که این رقم تا حدی قابل قبول است.

خبرگزاری دانا

دولت سیزدهم، هفته آینده مهم ترین آزمون خود در حوزه اقتصاد را با ارائه لایحه بودجه 1401 پشت سر می گذارد. آزمونی که در سخت ترین شرایط اقتصاد ایران طی سال‌های گذشته، برگزار می‌شود و عبور موفق از این آزمون، تا حد زیادی، سرنوشت دولت جدید را مشخص خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم در حال بررسی لایحه بودجه 1401 است و تا چند روز دیگر آن را به مجلس ارایه خواهد کرد. سؤال این است که چگونه برنامه‌های تیم اقتصادی به توقف کسری بودجه، کنترل تورم، افزایش رشد تولید ناخالص داخلی و همچنین به آغاز تحول اقتصادی در کشور منجر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم چگونه بودجه را بدون تورم و کسری تدوین کرده است و ریشه‌های فشار برای افزایش قیمت خودرو، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

طی گزارش حسابرسی عملکرد شش ماهه احکام بودجه سال 1400 از مجموع 410 تبصره، بند و جزء در قانون بودجه سال جاری تنها 82 حکم یعنی 20 درصد آن اجرایی شده است.

خبرگزاری تسنیم

طی گزارش حسابرسی عملکرد شش ماهه احکام بودجه سال 1400 از مجموع 410 تبصره، بند و جزء در قانون بودجه سال جاری تنها 82 حکم یعنی 20 درصدآن اجرایی شده است.

خبرگزاری مهر

دیوان محاسبات در گزارشی اعلام کرد تنها 20 درصد کل احکام بودجه طی 6 ماه اول سال اجرایی، 58 درصد دارای اجرای ناقص و 22 درصد نیز اجرا نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان معتقدند اگر به دنبال برطرف کردن بحران های اقتصادی کشور همچون تورم، رکود و... هستیم، باید یکی از مهمترین علل این بحران ها یعنی کسری بودجه سالانه را در سرچشمه آن رفع کرد.

خبرگزاری مهر

کارشناسان معتقدند اگر به دنبال برطرف کردن بحران های اقتصادی کشور همچون تورم، رکود و... هستیم، باید یکی از مهمترین علل این بحران ها یعنی کسری بودجه سالانه را در سرچشمه آن رفع کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادامه گفتاردرمانی در بازار اجاره و گام‌های روبه جلوی دولت سیزدهم در بودجه، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بیش از 800 ردیف بودجه‌ای در بودجه 1401 متمرکز شده و در 50 ردیف بودجه‌ای تنظیم شده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس بودجه گفت: به عقیده ما بودجه 1401 انبساطی نخواهد بود. چرا که همه به این امرواقف شده اند که خزانه به معنای واقعی کلمه خالی است وحرکت نامعقول گذشته برای انبساطی کردن بودجه تکرارنخواهدشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بودجه 1401 اولین بودجه‌ای است که دولت سیزدهم به مجلس ارائه می‌دهد و به گفته مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، تاخیری در ارائه بودجه به مجلس نداریم. نکته قابل توجه اینجاست که دولت سیزدهم میراث‌دار بودجه‌ای بود که کارشناسان در سال گذشته نسبت به آن هشدار می‌دادند و اکنون نتایج آن مشخص شده‌است. اواسط آبان‌ماه حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی،...