سه‌شنبه 24 مهر 1403

ترافیک در مسیرهای خروجی تهران پرحجم تا نیمه سنگین است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ترافیک در مسیرهای خروجی تهران پرحجم تا نیمه سنگین است

تهران - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به افزایش تردد خودروها در مسیرهای خروجی پایتخت اعلام کرد: ترافیک در کلیه مسیرهای خروجی تهران بصورت پرحجم تا نیمه سنگین در جریان است.

«عادل مصدقی» عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تردد خودروها در آزاد راه های تهران - قم، ساوه و کرج بصورت پرحجم تا نیمه سنگین در جریان است.

وی افزود: در مسیر تهران - هراز محدوده پیست آبعلی ترافیک سنگین است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در مسیر آزاد راه امام رضا (ع) تردد خودروها بصورت پرحجم در جریان است.

وی تردد خودروها در سایر مسیرهای استان تهران از جمله آزاد راه تهران - پردیس و همچنین جاده تهران - فشم محدوده گردنه قوچک بصورت روان و عادی در جریان است.

مصدقی با بیان اینکه ترافیک در کلیه مسیرهای ورودی تهران نیز بصورت پرحجم در جریان است افزود: بدلیل تعطیلات عیدسعید فطر و افزایش سفرهای مردم تیم های راهداری در کلیه مسیرهای استان در آماده باش کامل بسر می برند.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ سامانه بارشی در سطح استان تهران فعال نیست از مسافران خواست با سرعت مطمئنه در جاده ها حرکت کنند و در صورت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در جاده های سراسر کشور به سامانه 141 تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، استان تهران از شب گذشته شاهد بارش نسبتا شدید باران همراه با تگرک بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه بارش ها به پایان رسیده و از فردا (یکم خرداد) آسمانی این استان صاف تا ابری خواهد بود به خبرنگار ایرنا گفت: در روز جمعه دوم خرداد نیز آسمان این استان کمی ابری تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید پیش بینی می شود.

«مجتبی جلالی» افزود: دمای هوای تهران از امروز تا شنبه سوم خرداد روند افزایشی هفت درجه ای خواهد داشت.

*س_برچسب‌ها_س*