دوشنبه 16 مهر 1403

ترافیک سنگین در برخی از محورهای شمالی کشور

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین در برخی از محورهای شمالی کشور

اقتصادنیوز: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی شمال کشور، از تردد روان در محورهای فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «امیر معصومی» افزود: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده «هزارچم» سنگین و در آزادراه پردیس - تهران محدوده «جاجرود» نیمه سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

معصومی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل «مهرویلا» تا «مهرشهر» و حدفاصل پل فردیس تا پل «کلاک» سنگین است. همچنین ترافیک در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل «نسیم شهر» تا «احمدآباد مستوفی»، آزادراه تهران - ساوه محدوده «فیروزبهرام»، محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس، محور پاکدشت - تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران سنگین گزارش شده است.

خبر مرتبط تهران در تب ترافیک می‌سوزد؛ مدیران شهرداری سرگرم فعالیت تبلیغاتی گران قیمت

سال‌هاست که پاییز دیگر یادآور برگ‌ریزان و شهری زرد و نارنجی با نم‌نم باران و حال و هوای شاعرانه نیست. پاییز تهران را با ترافیک‌های سنگین و چندساعته به یاد می‌آوریم.

به گفته وی، محور خرم آباد - پلدختر مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
ترافیک سنگین در برخی از محورهای شمالی کشور 2