چهارشنبه 11 مهر 1403

ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب هراز و چالوس

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب هراز و چالوس

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در مسیر شمال به جنوب هراز و چالوس ترافیک سنگین است.

براساس اعلام این مرکز درمحورهای شمالی ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن‌آباد تا مکارود و ترافیک نیمه سنگین محدوده حصارچم، ولی اباد و پل زنگوله دیده می‌شود.

همچنین تردد تمام وسایل نقلیه سنگین در دوراهی شهرستانک تا مرزن آباد و آزادراه تهران شمال مسیر جنوب به شمال ممنوع است. براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک، گزنگ و پلور ترافیک سنگین است.

تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال مسیر شمال به جنوب و آزادراه قزوین رشت مسیررفت و برگشت گزارش شده است. مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد محورهای شهداد نهبندان، خرم آباد پلدختر جزو محورهای مسدود شریانی هستنند.

این مرکز درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر اعلام کرد که محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود. همچنین بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود، مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار235 تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 17.6 درصد، کاهش تردد را نشان می‌دهد. سهم وسایل نقلیه سنگین 11 اوج تردد بین ساعت 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعت 4 تا 5 صورت پذیرفته هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

*س_برچسب‌ها_س*