پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

وب‌گاه فرارو

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 90 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

وب‌گاه فرارو

سردار احمدرضا رادان گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادنش وقتی به شهید "علم الهدی" گفتند خرمشهر سقوط کرد گفت دعا کنید دل را از دست ندهیم خرمشهر را می‌توان پس گرفت، اما اگر دل سقوط کند خرم شهر‌ها پس از خرمشهر سقوط می‌کند وآن وقت است که در شهر‌های سقوط کرده زندگی خواهیم کرد.

وب‌گاه فرارو

«در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد. تالاب جازموریان با 108 هزار هکتار مساحت از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.»

وب‌گاه فرارو

عامل مهمی که مردم را به سوی باور‌های غلط می‌کشانید وضعیت ابتدایی و عقب مانده پزشکی در ایران بود. بیمار یا دسترسی به دوا و دکتر نداشت و یا به عملکرد او اطمینان نداشتند. همین مسئله گرایش به جادو را در بیشتر نقاط کشور افزایش می‌داد. بستن نخ یا پارچه‌ای به درخت برای رفع بیماری و دست یابی به حاجت نمادی از جهالت مردم این دوره بود.

وب‌گاه فرارو

تصاویری در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد. همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه 17 با نشان دادن شاخص 158 و 153 نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

وب‌گاه فرارو

«همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.»

وب‌گاه فرارو

«طبق آمار، 59 درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است. مناطق 4 و 12 در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.»

وب‌گاه فرارو

در آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی سه دفترچه اختصاصی با سه پاسخنامه به داوطلبان داده شده است که اکنون در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

وب‌گاه فرارو

درگیری در مجاورت بزرگترین مجتمع‌های مسکونی ارومیه همچون الهیه، بغدادیان، مساکن مهر گلشهر و ده‌ها برج شانزده طبقه مسکونی که در هر کدام ده‌ها خانواده ساکن هستند رخ داده و تاسف آور این که حادثه در ساعات شلوغ و پرتردد رخ داده است.

وب‌گاه فرارو

کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان سنجش درباره مجازات داوطلبان متخلف در کنکور توضیح داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ روشن قلب با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، 700 کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

وب‌گاه فرارو

«مسئولان میراث فرهنگی مجوز ارائه نداده بودند، بنابراین محیطبانان میانکاله از ورود مصالح به منطقه ممانعت به عمل آوردند و با احترام از آنان خواستند که پس از اخذ مجوز نسبت به ورود مصالح به منطقه اقدام کنند.»

وب‌گاه فرارو

«احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند. در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.»