شنبه 29 اردیبهشت 1403

ترکیه

ترکیه

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور در سوپرلیگ ترکیه با شکست سنگین خانگی مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه با رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سهمیه آخر وزن 65 کیلوگرم المپیک را قهرمان وزن 70 کیلوگرم سال 2023 جهان گرفت تا آمریکایی‌ها با ترکیب کامل راهی پاریس شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای از دیدار روز یکشنبه «ابراهیم کالین» رئیس سازمان اطلاعات ترکیه و هیات همراه او با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در دوحه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سید محمد امین طباطبایی در مسابقات بین‌المللی شطرنج دوبی در رده ششم ایستاد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور در ترکیب تیمش مقابل غازی‌آنتپ حضور دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 40,950,000 (چهل میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.62 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ثبات داشت و بدون تغییر بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی ثبات داشت و به 44,879 (چهل و چهار هزار و هشتصد و هفتاد و نه) تومان رسید که نسبت به روز پیش تغییری نداشته است.

وب‌گاه ورزش سه

کریستوف دام، سرمربی کهنه‌کار آلمانی، که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند در یک برنامه تلویزیونی در حال صحبت کردن از بیماری‌اش به شدت احساساتی شد.

وب‌گاه فرارو

3 نفر از هر 10 نفر با پوست روشن در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست هستند. در افرادی که سابقه خانوادگی سرطان پوست دارند و در معرض UVR بالایی قرار دارند، این خطر به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت هر سکه طرح جدید در روز یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه، با روند نزولی نسبت به روز قبل، 200 هزار تومان کاهش یافت و به 41 میلیون تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حال حاضر هیچ قانون صریحی در ایران وجود ندارد که به طور خاص خرید املاک با کریپتوکارنسی را مجاز کند. بانک مرکزی ایران هم در سال 1396 اعلام کرد که بیت‌کوین و سایر رمزارزها را به رسمیت نمی‌شناسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر «محمد الرحمون» وزیر کشور سوریه امروز (یکشنبه) با «عبدالامیر الشمری» همتای عراقی خود در بغداد تفاهم نامه همکاری امنیتی مشترک امضا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نشریه غربی در مطلبی انتقاد شدیدی به حمایت بی قید و شرط آلمان از رژیم صهیونیستی وارد کرده و خواستار اقدام قاطع برلین علیه این رژیم سرکوبگر و ناقض قوانین بین‌المللی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که ایالات متحده می‌خواهد به آنکارا نقش وزنه تعادل در برابر روسیه و چین بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجری طرح گیاهان دارویی گفت: ایران رتبه نخست تولید گلاب در دنیا را داراست و همواره به 36 کشور دنیا صادرات دارد.