شنبه 15 اردیبهشت 1403

ترکیه

ترکیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ترکیه گفت، آنکارا در قبال فلسطین از بازگشت به مرزهای 1967 و راه حل دو دولتی حمایت می‌کند و آماده ایفای نقش به عنوان ضامن برای فلسطین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکتهای بخش خصوصی فعال در بازارهای برق منطقه ای در 8 ماه عادی سال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی فعال در بازار‌های برق منطقه‌ای در 8 ماه عادی سال خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه العهد عراق نوشته انگشت اتهام سیاست‌مداران کُرد در این حمله، به‌سمت گروه‌های مرتبط با ترکیه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با شکست چین‌تایپه به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا به قوه مجریه ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دوربین مداربسته لحظه سقوط یک زن از اتوبوس مسافربری را در شهر آدانا ترکیه ثبت کرد. این کلیپ زن را نشان می‌دهد که در داخل اتوبوس در حالی که در کاملا باز بود ایستاده و می‌خواهد در ایستگاه بعدی پیاده شود. هنگامی که او می‌خواست به صندلی خود بازگردد، تعادل خود را از دست داد و در حالی که اتوبوس در حال حرکت بود به بیرون پرت شد. راننده اتوبوس بلافاصله توقف کرد و مسافران پیاده شدند تا وضعیت این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی که به تازگی منتشر شده از دیدار رضا پهلوی و اتاتورک که در اینجا رضا پهلوی در حال صحبت کردن به زبان ترکی با اتاتورک می‌باشد. ویدیویی که به تازگی منتشر شده از دیدار رضا پهلوی و اتاتورک که در اینجا رضا پهلوی در حال صحبت کردن به زبان ترکی با اتاتورک می‌باشد. چند سال پیش نسخه‌ای تازه و متفاوت از فیلم ناطق مربوط به سفر رضاشاه به ترکیه در انبار یکی از میوه‌فروشی‌های استانبول پیدا شد....

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی را ابلاغ کرد. قالیباف قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی را ابلاغ کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مجلس شورای اسلامی 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو پارلمان الجزایر حمایت هیأت پارلمانی این کشور در ترکیه از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا در قبال فلسطین از بازگشت به مرزهای 1967 و راه حل دو دولتی حمایت می‌کند و آماده ایفای نقش به عنوان ضامن برای فلسطین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد هدف قرار گرفتن رئیس جمهور این کشور از سوی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، نشان دهنده وضعیت روانی است که این رژیم در آن به سر می‌برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش به بررسی جزئیات عملیات موشکی 26 فروردین ایران و پدافند رژیم‌صهیونیستی پرداخته‌ایم.

وب‌گاه الف

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن در خصوص قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه که در خاک ایران قرار دارد، گفت: کنسرسیوم توسعه ریلی به دروغ اعلام کرد "واگن بارداری وارد ایران نشده است"، اما چون این واگن‌ها بارگیری شده بود، با دستور مدیرعامل راه‌آهن با ارسال آنها موافقت شد که هنوز هم کنسرسیوم تشریفات گمرکی را برای ترانزیت بار انجام نداده است.