شنبه 15 اردیبهشت 1403

ترکیه

ترکیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فارن‌افرز تعمیق همکاری چین، روسیه، ایران و کره‌شمالی را تحت عنوان محور غیرلیبرال و ضد نظم موجود بررسی کرده و نوشته: اگر اندازه این گروه افزایش یابد و هماهنگی‌های خود را تشدید کنند، ایالات متحده و متحدانش برای دفاع از نظم شناخته‌شده کار دشوارتری خواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلماسی ایالات متحده برای پایان دادن به جنگ غزه و ایجاد روابط جدید با عربستان سعودی در هفته‌های اخیر به یک انتخاب بزرگ برای اسرائیل و بنیامین نتانیاهو تبدیل شده است. دیگر چه چیزی می‌خواهید: رفح یا ریاض را؟ آیا می‌خواهید یک تهاجم تمام‌عیار به رفح انجام دهید تا کار حماس را بسازید - البته اگرامکان داشته باشد - بدون اینکه استراتژی‌ای برای خروج اسرائیل از غزه یا افق سیاسی برای راه‌حل دو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار ارز تهران شیب نزولی را نسبت به دو روز گذشته تجربه کردند و قیمت ریال عمان بیشترین میزان کاهش را تجربه کرد و 160650 تومان خرید و فروش شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ. ک. ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ترکیه قرار است در سفر 2 روزه خود به ریاض، پیرامون تحولات «غزه» رایزنی‌هایی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه قرار است در سفر 2 روزه خود به ریاض، پیرامون تحولات «غزه» رایزنیهایی داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

این ناو می‌تواند برای پرواز پرنده‌های مختلفی مورداستفاده قرار گیرد، از جمله جنگنده‌های «آنکا 3»، هواگرد نظامی سبک «هورجت»، پهپاد «بیرقدار کیزیلما» و پهپاد «بیرقدار تی‌بی 3».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایتالیا از احضار سفیر روسیه در رُم در ارتباط با تصمیم مسکو برای واگذاری مدیریت شرکت ایتالیایی «آریستون» به یک شرکت روسی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی به 41,100,000 (چهل و یک میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 2.56 درصدی داشته است. قیمت طلا هم شیب نزولی را تجربه کرد.

وب‌گاه فرارو

جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده، اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش 3 برابری مصرف و 24 برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های اسرائیلی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در مناطقی از شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ. ک. ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد حسین طیبی گفت: هدف بنده در این ورزش رسیدن به بهترین زمان‌های خود و شکستن رکورد‌های استقامت ایران هست.