شنبه 29 اردیبهشت 1403

ترکیه

ترکیه

وب‌گاه ورزش سه

سادیو مانه، ستاره سنگالی النصر عربستان، رویای بازگشت به اروپا را در سر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقتی موتور خودرو «ریپ» می‌زند، تعمیرکاران می‌گویند: موتور «سه» کار می‌کند. به این معنی که یکی از سیلندرهای خودرو به هر دلیلی از کار افتاده است.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو یک آشپز اهل ترکیه نحوه درست کردن یک نان ترکی لطیف و خوشمزه با 840 گرم آردف 300 میلی لیتر آب، 10 گرم مخمر خشک، 20 گرم شکر گرانول، 8 گرم نمک، 300 میلی لیتر شیر، 2-3 شاخه جعفری و 50 گرم کره را یاد می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

دیروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات «مهدی. ش» برگزار شد؛ کسی که رؤیای مهاجرت به کانادا و یافتن شغلی خوب در این کشور را در سر بسیاری پروراند، اما بعد از چند سال آزگار، چیزی جز سراب نصیب آن‌ها نکرد. پرونده بالا و پایین‌های بسیاری دارد، شاکیان بسیاری هم، 530 شاکی فقط در زمینه مهاجرت. میلیون‌ها دلار پول جابه‌جا شده و یک قِران آن هم به سرانجام نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری تاس امروز (دوشنبه) گزارش کرد پلیس گرجستان با معترضان به لایحه «عوامل خارجی» پیش از مناظره قانونگذاران در پارلمان این کشور در تفلیس درگیر شد.

وب‌گاه فرارو

طبقه متوسط یا همان توده اجتماعی که بدنه اصلی مهاجران ناموفق را تشکیل می‌دهند در مسیر مهاجرت با سختی زیادی مواجه می‌شوند. آن‌ها کسانی هستند که در خارج از کشور سرمایه‌گذاری‌های مالی و فکری کرده‌اند و همین گروه هستند که دچار خسران مضاعف می‌شوند و بازگشت‌شان بسیار دردناک‌تر خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به ادعای ناظران اردوغان می توانست در میانه جنگ اسرائیل و حماس در قامت میانجی ظاهر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که این کشور از آرمان عادلانه فلسطینیان دفاع خواهد کرد تا زمانی که آنها کشور خود را داشته باشند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که آرمان عادلانه فلسطینیان دفاع خواهد کرد تا زمانی که آنها کشور خود را داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

چهره 18 کشتی‌گیر آزادکار که در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس موفق به کسب سهمیه شدند، مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت استقلال گفت: آن زمان که در باشگاه پول به این وفور نبود یک سری زیرآب زن نسخه مدیران کارآمد را زدند، خدا می‌داند حالا که پای هلدینگ خلیج فارس به میان آمده از چه راه‌هایی برای ماندن در این مجموعه

خبرگزاری دانشجو

مردم معترض ادلب در مرکز این شهر تظاهرات کردند و این منطقه از سوریه پس از مدتی شاهد تظاهرات علیه هیأت تحریرالشام و سرکرده‌های آن بوده است. همچنین، هشت اردیبهشت ماه سال جاری نیز ساکنان بخش‌های مختلف استان ادلب علیه «ابو محمد الجولانی» سرکرده هیأت تحریرالشام تظاهرات کرده و خواستار سرنگونی وی شدند. در سال‌های گذشته مقامات آمریکا با استفاده از افراط گرایان و تروریست‌ها سعی کردند دولت «بشار...

وب‌گاه ورزش سه

آدانا دمیراسپور در حضور یک نیمه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل غازی‌آنتپ شکست خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اللهیار صیادمنش، لژیونر ایرانی حاضر در لیگ بلژیک تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از ناظران با اشاره به نفوذ رهبر ترکیه در میان اعضای حماس و رهبران اسرائیل مدعی اند که سلطان می توانست ردای میانجی را بر تن کرده و راهی برای خروج منطقه از بن بست حاکم بیابد، با این همه به ادعای این گروه، رویکرد رهبر ترکیه جهت برجسته تر کردن نقش خود در داخل موجب شد تا این فرصت را از دست بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار روند نزولی را تجربه کردند و قیمت دینار عراق در شرایطی روز یکشنبه را به پایان رسانده است که 45 تومان معامله شده است تا نسبت به شنبه یک تومان کاهش داشته باشد.