شنبه 15 اردیبهشت 1403

ترکیه

ترکیه

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست چین‌تایپه به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اعتراض به بالا بودن تعداد فلسطینیان بازداشت شده از سوی این رژیم، خواستار کشتار فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قانون اصلاحی تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا ابلاغ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه الف

عملیات وعده‌صادق نتایج چشمگیر نظامی را برای ایران به همراه داشته است. نفوذ موشک‌های ایرانی و اصابت آنها به اهداف، خود نشان‌دهنده وجود ضعف‌های جدی در سامانه‌های پدافند موشکی رژیم‌صهیونیستی است که در حملات احتمالی بعدی ایران می‌تواند از این نقاط ضعف برای واردآوردن خسارات جدی به رژیم‌صهیونیستی استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکتهای بخش خصوصی فعال در بازارهای برق منطقه ای در 8 ماه عادی سال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی اسرائیل با اعتراض به بالا بودن تعداد فلسطینیان بازداشت‌شده از سوی این رژیم، خواستار کشتار فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها شد.

وب‌گاه ورزش سه

حتی در رئال هم تصور نمی کردند آردا در دقایق اندکی که نصیبش شده مثل یک ستاره بدرخشد. او دیشب گل سه امتیازی به ارزش قهرمانی زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کانال عبری پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر، در دوره آینده استعفا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین» و «باشگاه اسیران فلسطین» امروز (شنبه) از بازداشت دستکم 20 فلسطینی دیگر در کرانه باختری توسط نظامیان اسرائیلی خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی فعال در بازارهای برق منطقه‌ای در 8 ماه عادی سال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرهای استان ادلب در شمال غربی سوریه شاهد تظاهرات گسترده علیه «ابو محمد الجولانی» سرکرده گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره سابق) و سرنگونی وی بود.

وب‌گاه گسترش

در حالی که قیمت ارز در بازار با کاهش چشمگیری همراه شده و هم اکنون دلار به کانال 61 هزار تومانی بازگشته است، برخی کانال‌های تلگرامی هنوز تلاش می‌کنند تا قیمت دلار را در سطوح بالاتری نگه دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرچم روسیه و ترکیه روز جمعه به مناسبت بسته شدن مرکزی که برای نظارت بر آتش‌بس در قره‌باغ ایجاد شده بود، پایین آورده شد و نیروهای حافظ صلح روسیه به استقرار چند ساله خود در منطقه استراتژیک قفقاز جنوبی پایان دادند. پرچم روسیه و ترکیه روز جمعه به مناسبت بسته شدن مرکزی که برای نظارت بر آتش‌بس در قره‌باغ ایجاد شده بود، پایین آورده شد و نیروهای حافظ صلح روسیه به استقرار چند ساله خود در منطقه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد: 1- قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی 2- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری