شنبه 9 تیر 1403

تساوی با پنالتی جنجالی رومانی: جدول باز پیچیده شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تساوی با پنالتی جنجالی رومانی: جدول باز پیچیده شد

رومانی بعد از آنکه دروازه‌اش را مقابل اسلواکی باز شده دید در ادامه نیمه اول با یک پنالتی جنجالی به گل تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رومانی و اسلواکی در روز سوم مرحله گروهی در گروه E یورو 2024 پیش از آنکه آغاز شود جنجالی شده بود و به دلیل شرایط خاص جدول این گروه بیم آن می‌رفت که دو تیم برای اینکه خیال‌شان از صعود راحت شود برای تساوی گرفتن بازی کنند.

با اینحال اسلواکی در دقیقه 24 با یک ارسال دقیق و ضربه سر تماشایی اوندری دودا دروازه رومانی را باز کرد تا مشخص شود خبری از بازی به قصد تساوی نیست و اسلواکی نمی‌خواهد فرصت پیروزی و صدرنشینی احتمالی در گروه را از دست بدهد.

اما دوازده دقیقه بعد رومانی صاحب پنالتی شد و گل تساوی را وارد دروازه اسلواکی کرد تا بار دیگر شرایط جدول پیچیده شود. به خصوص با توجه به اینکه نیمه اول دیدار همزمان بلژیک و اوکراین هم با تساوی به پایان رسید.

بعد از برخوردی در محوطه جریمه اسلواکی این صحنه توسط وی‌آی‌آر بررسی شد. با اینکه به نظر نمی‌رسید هانکو، دفاع چپ اسلواکی ضربه جدی‌ای به پای بازیکن رومانی زده باشد اما حکم نهایی این بود که ضربه به ساق پای بازیکن رومانی وارد شده و داور در بازگشت به میدان نقطه پنالتی را نشان داد.

رضوان مارین هافبک رومانی پشت توپ ایستاد و با شوتی محکم طاق دروازه اسلواکی را به لرزه درآورد. نیمه اول این مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

تساوی با پنالتی جنجالی رومانی: جدول باز پیچیده شد 2