شنبه 1 اردیبهشت 1403

تساوی مدعیان بوندسلیگا در دیداری تماشایی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تساوی مدعیان بوندسلیگا در دیداری تماشایی

تهران - ایرنا - دیدار تیم‌های مدعی بایرن‌مونیخ و لایپزیگ با تساوی پرگل و تماشایی سه بر سه به اتمام رسید.

به گزارش ایرنا؛ حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان، شنبه شب در ورزشگاه «آلیانس آرنا» شهر مونیخ برگزار شد که طی آن میزبان مقابل لایپزیگ به تساوی سه بر سه بسنده کرد.

در دقیقه 19 ضدحمله همه‌جانبه میهمان با حرکت عالی مهاجم لایپزیگ و خروج اشتباه «مانوئل نویر» همراه شد تا «انکونکو» گل نخست این دیدار درون دروازه میزبان جای دهد.

مونیخی‌ها در ادامه برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه سی‌ام، «جمال موسیله» هافبک جوان بایرن با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

حملات مونیخی‌ها ادامه یافت و در دقیقه 34 پاس طلایی «کینگزلی کومان» به «توماس مولر» رسید تا این بازیکن کهنه‌کار زننده گل دوم میزبان باشد.

میهمان بلافاصله واکنش نشان داد و «جاستین کلایورت» مهاجم جوان هلندی با ضربه‌ای مناسب از داخل محوطه جریمه گل دوم لایپزیگ را درون دروازه حریف جای داد.

بازی در نیمه دوم هم از سوی تیم‌ها، هجومی آغاز شد و در دقیقه 48 حمله هماهنگ میهمان و ضربه سر تماشایی «امیل فورسبرگ» موجب شد تا لایپزیگ به گل سوم بازی برسد.

این دیدار تماشایی همچنان با هیجان دنبال شد و در دقیقه 75 بازهم پاس «کومان» موجب شد تا «توماس مولر» گلزنی کرده و بایرن به بازی برگرداند.

با این تساوی، بایرن با 23 امتیاز در صدر باقی ماند و لایپزیگ هم با 21 امتیاز همچنان در جایگاه دوم جدول است.

نتایج دیدارهایی که عصر امروز برگزار شد نیز بدین شرح است

کلن 2 - وولفسبورگ 2

بیلفلد 2 - ماینتس یک

فرانکفورت یک - دورتموند یک

فرایبورگ 2 - گلادباخ 2

*س_برچسب‌ها_س*