دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران از ورود 1000 دستگاه ون در دو فاز به شهر تهران خبر داد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای طرح ملی سواد سلامت آموزی در 11 استان کشور با هدف آموزش سبک زندگی سالم ایرانی - اسلامی به دانش آموزان خبر داد.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار ساعات فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام را در روزهای عرفه و عید سعید قربان اعلام کرد.

مقدمات ساخت یک پارکینگ 14 طبقه در خیابان سمیه نزدیک به خیابان بهار پیش‌بینی شده است و به زودی عملیات ساخت این پارکینگ آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در این دوره مدیرت شهری، تعداد اتوبوس‌های فعال را به 3150 دستگاه اتوبوس رساندیم.

به دنبال تکمیل و بهره‌برداری از دو ایستگاه میدان صنعت و شهید دادمان در خط 7 مترو تهران، بلوار شهید پاک نژاد (از میدان صنعت تا بلوار شهید دادمان) پس از 17 سال به عرصه فضای شهری باز می‌گردد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از تدوین لایحه اهدای تخمک خبر داد و گفت: این لایحه در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی ابلاغ می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4 هزار قلم شیرآلات خارجی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 4.5 میلیارد تومان کرده‌اند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای "طرح ملی سلامت" در مدارس دوره متوسطه اول و دوم در 11 استان کشور خبر داد و گفت: این طرح در قالب کار مشترک با همراهی معاونت امور زنان، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت و انجمن‌های مردمی اجرا می‌شود.

مدیرکل امور مشاوره وزارت آموزش و پرورش از ایجاد اضطراب در بین دانش‌آموزان و والدین با سه ساله شدن امتحانات نهایی خبر داد و گفت: تأثیر امتحانات نهایی بر میزان اضطراب دانش‌آموزان از طریق انجام یک پژوهش رصد می‌شود.

شهردار منطقه 15 از تداوم برخورد با خانه‌های پلاک قرمز در این منطقه خبر داد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گزارشات دریافتی، نشان از اثرات مطلوب قرارگاه‌های تشکیل شده در زمینه‌های مختلف خصوصا سرقت را دارد به طور که شاهد کاهش 20 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.

رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در 34 کارگروه در سراسر کشور در خصوص "رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری" خبر داد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره برخورد سازمان بهشت زهرا (س) با غرفه گران‌فروشی کفن به مبلغ حدود 2.5 میلیون تومان گفت: اگر شهروندان گزارش تخلفات خاصی را بدهند، برخورد قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد و با مورد خاص اخیر هم برخورد و غرفه جمع‌آوری شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: در طول تاریخ حج‌گزاری ایران اسلامی امسال در مقایسه با همه ادوار نسبت خادمان به زائران کمتر است و با کاهش بدنه خادمان حج، هفت کاروان به تعداد زائران افزوده شده است.

میدان جی، برای ساخت ادامه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و به منظور تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیک، به مدت یک‌سال با مجوز شورای تأمین شهرستان تهران مسدود خواهد شد.