دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مطالعات نشان می‌دهد عدم توجه به جلو عامل بسیاری از تصادفات در پایتخت است که این روزها به دلیل فراگیر شدن بازی "همستر" خطر عدم توجه به جلو به دلیل درگیر بودن راننده با این بازی هم زیاد شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تامین سامانه‌های شارژ برقی گفت: این موارد باید مورد توجه قرار بگیرد و شرایطی فراهم شود تا ما همزمان با ورود اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی نیز زیرساخت‌هایش فراهم شود در غیر این صورت با مشکل روبرو خواهیم شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح عملکرد شهرداری تهران در حوزه حمل ونقل عمومی به موضوع به‌روزسانی آنالایزرهای مراکز معاینه فنی و آماده شدن پایانه جدید شرق برای بهره‌برداری در هفته دولت خبر داد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: امروز رئیس قوه قضاییه به کشور دوست و برادر قطر سفر خواهد داشت. یکی از موضوعات مهم در این سفر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 22 هزار قلم لوازم آشپزخانه و لوازم جانبی موبایل قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 4 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

چهاردهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی در حال برگزاری است و در جریان آن 3 درخواست اصلی خانواده شهدا مطرح شد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به ورود نخستین محموله از تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت پرداختند و از دولت خواستند تا تسهیلات خاصی را برای خرید تاکسی‌های برقی به رانندگان پرداخت کند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز جانشین زاکانی مشخص نشده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت سارق گوشواره طلا کودکان در شرق تهران، خبر داد.

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از آغاز ثبت‌نام صدور پروانه موکب‌داری برای اربعین 1403 خبر داد.

دادستانی تهران پس از انتشار یک مطلب توهین‌آمیز در روزنامه هم‌میهن برای این روزنامه پرونده قضایی تشکیل داد.

دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به دو مقام عالی حقوق بشری سازمان ملل متحد خواستار توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی به رفح و غزه و تشکیل نشست ویژه شورای حقوق بشر برای بررسی جنایت‌های این رژیم اشغالگر شد.

دیدار با امیر قطر و رئیس شورای عالی قضایی قطر، حضور در جمع ایرانیان مقیم قطر، امضای یادداشت تفاهم همکاری قضایی و انعقاد موافقت‌نامه معاضدت قضایی در امور کیفری میان دو کشور، اهم برنامه‌های سفر اژه‌ای به قطر است.

آتش سوزی کارخانه لاستیک سازی در شهریار به سرعت و بدون خسارت جانی، مهار شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت از بازداشت یک تیم دوازده نفره که در قالب اجاره کارتهای بانکی با ایجاد چندین سایت شرط بندی و تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی به بهانه ی پیش بینی بازیهای یورو 2024 از کاربران کلاهبرداری می کردند خبر داد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی از رسیدگی به پرونده‌های رکنا و هم‌میهن در دادگاه مطبوعات امروز خبر داد.