دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور گفت: مراجعین در ملاقات‌های مردمی گلایه می‌کنند که گاهی رسیدگی به یک پرونده بیش از هفت سال زمان برده است!

رئیس عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان کارگاه غیرقانونی بازسازی تعداد زیادی خودروهای تاریخی و لوکس را که همگی فاقد اوراق هویتی بود، کشف و پلمب کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

با موافقت شورای شهر تهران، بزودی یک خط تراموا بدون ریل در پایتخت راه‌اندازی خواهد شد.

سامانه رتبه‌بندی در این مرحله برای معلمانی که به مدت یکسال فاقد رتبه هستند، باز شده است.

یک کارشناس حوزه خانواده معتقد است: توجه حاکمیت به مسئله خدمات مراقبت از کودک و مهدکودک‌ها، نقطه آغاز تحول در سیاست‌های جمعیتی است و حاکمیت باید به طور جدی در بحث مهدکودک‌ها ورود کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ زنی 60 ساله درپی سقوط به عمق 30 متری چاهی در جنوب تهران خبر داد.

رئیس قوه قضاییه در جمع ایرانیان مقیم قطر گفت: ایران و قطر از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالایی برای توسعه مناسبات و مراودات در حوزه‌های مختلف برخوردارند و قطعاً از این ظرفیت‌ها و استعدادها می‌توان در راستای رفع مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تولید آزمایشی بسته‌های تربیت و یادگیری برای پایه اول دبستان آغاز شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: ما از توسعه و تعمیق مراودات دو کشور قطر و ایران در حوزه قضایی بسیار استقبال می‌کنیم و امیدواریم به‌زودی شرایط و بستری مهیا شود که مقامات عالی قضایی ایرانی و قطری بتوانند روند برگزاری دادگاه‌ها را به صورت حضوری مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه «دانش‌بنیان، تولید و مردمی‌سازی» سه کلیدواژه پرتکرار در بیانات رهبر انقلاب در دو دهه اخیر بوده، اظهار کرد: رویداد آبادیران به عنوان نقطه عطفی در پیوند این سه مفهوم راهبردی، گامی موثر در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

سومین جلسه شورای عالی فضایی با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری امروز برگزار شد.

دو کتاب جدید در نمایشگاه ملی آبادیران رونمایی شد که روایت‌هایی از نقش‌آفرینی مردم در پیشرفت دانش‌بنیان بود.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بسیج باید برای تبیین شاخص‌ها روشنگری کند تا مخاطب خود به مصداق برسد. بر این مبنا بیان نام و مصداق و حرکت جناحی توسط بسیج و رده‌های تابع آن ممنوع است.

مادر افغانستانی جلوی چشمان فرزندانش توسط همسر شکاک خود به قتل رسید.

رئیس قوه قضاییه پیش از عزیمت به قطر گفت: ایجاد انسجام و وحدت میان همه ملل و دولت‌های اسلامی یکی از راهبردهای اساسی ایران در همه ادوار بوده است.