چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت اسامی استان‌های پرخطر از نظر وجود بیماری «تب دنگی» را اعلام کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با گلایه از خودروسازها گفت: چرا 22 درصد از خودروهایی که زیر دو سال هستند در معاینه فنی مردود می‌شوند؟

رئیس پزشکی قانونی در رابطه با دلیل تاخیر در اعلام نتایج جواب آزمایشات "دی ان ای" توضیح داد.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: در تهران، کف قیمت لباس فرم 548 هزار تومان و سقف آن 825 هزار و پانصد تومان برای پیراهن و شلوار و کت و شلوار یک میلیون و 916 هزار تومان است.

حمید نوری که با شکایت واهی اعضای منافقین در سوئد دادگاهی و محکوم شده بود، ساعاتی قبل آزاد شد و هم‌اکنون در مسیر تهران است.

مراسم برائت از مشرکین با حضور گسترده زائران ایرانی در سرزمین عرفات برگزار و قطعنامه پایانی آن قرائت شد.

بزودی سه ایستگاه مترو در منطقه 7 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را مأمور پیگیری موضوع سوءقصد به جان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه کرد.

برای نخستین بار در کشور، به همت و تلاش دانشمندان و متخصصان داخلی یک شرکت دانش‌بنیان، ابرترانسفورماتور سه فاز 500 مگاولت‌آمپر تولید شد و به‌زودی وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در دومین نمایشگاه ملی آبادیران به منظور اصلاح بیماری‌های ژنتیکی موفق به طراحی و ساخت کیت انتقال ژن شده‌اند که فناوری تولید آن تا پیش از این تنها در انحصار کشور آمریکا بوده است.

فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی و هلاکت 2 نفر و دستگیری یک نفر از اعضای این گروهک در مرزهای شهرستان سروان خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اهدای یک رام تراموا چینی به شهرداری تهران خبر داد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به انجام 22 هزار و 403 مأموریت اورژانسی طی هفته گذشته در استان تهران گفت: متأسفانه 2200 مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.

رئیس شورای شهر تهران نسبت به ساخت تندیس شهید مصطفی چمران در پایتخت واکنش نشان داد.

سرپرست ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهرانهمه تجهیزات و مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران که 13 سال از اورهال آنها گذشته بود، نوسازی شدند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افتتاح 11 پروژه عمرانی در هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: نخستین بحران ما در سال جدید، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان بود که کارهای مربوطه در پزشکی قانونی انجام شد و نظرات خود را به دستگاه قضایی اعلام کردیم.