چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مناسک حج تمتع 1403 با محرم شدن هزاران زائران و انتقال آنها به صحرای عرفات آغاز شده و قرار است با وقوف در این مکان، دعای عرفه را نجوا کنند.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت گوشت شتر قطعه‌بندی و بسته‌بندی شده شرکتی در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار را اعلام کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پیشنهاد ما این است که پابند الکترونیک برای سارقانی که 2 بار سابقه سرقت دارند، نصب شود تا شاهد کاهش بیشتر سرقت در پایتخت باشیم.

وزارت آموزش و پرورش درباره خبر «محرومیت دانش‌آموزان نابینا از آزمون بریل در امتحانات نهایی» توضیحاتی ارائه کرد.

به دنبال دستور سرپرست ریاست جمهوری برای پیگیری فوری گزارش‌ها در خصوص مشکلات یک محصول دارویی بیماران دیالیزی، روابط عمومی سازمان غذا و دارو جزئیات بررسی دقیق نمونه‌های محلول دیالیز این شرکت را اعلام کرد.

دادستان تهران در جلسه بررسی علت خشک شدن درختان منطقه چیتگر دستور داد یک هفته، نسبت به صدور سند کاداستر این منطقه اقدام شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از پوشش بیمه‌ای صندوق کشاورزان به بیش از 3 میلیون نفر خبر داد.

در ساعت 22:30 چهارشنبه مورخه 23 خرداد 1403، وقوع یک فقره تیراندازی در منزلی واقع در چهارباغ شرقی به کلانتری 138 جنت‌آباد اعلام شد.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران با اشاره به اینکه بیشترین کلاس‌های درس تخریبی در 9 منطقه تهران قرار دارند، گفت: انبوه‌سازان منطقه 22 مدرسه نسازند پایان کار از شهرداری دریافت نمی‌کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح پارکینگ مینابی در محدوده منطقه 15 تهران و مجاورت بزرگراه امام علی (ع) تا پایان تیرماه خبر داد.

4 صیاد ایرانی که به علت ورود غیرمجاز به آب‌های سرزمینی قطر توسط گارد ساحلی آن کشور دستگیر و در زندان بسر می‌بردند آزاد و به کشورمان منتقل شدند.

با فرا رسیدن هشتم ذی‌الحجه، مناسک حج تمتع رسماً آغاز شد اما این مناسک چگونه است و چه اعمالی باید انجام شود؟

رسانه‌های معاند در ادامه پروژه کشته‌سازی مدعی شده‌اند که یک خانم به‌نام بهاره للهی در زندان به قتل رسیده است و جسد او مخفیانه در بهشت سکینه کرج دفن شده است در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد در منزل شخصی خود فوت کرده است.

نتایج اولیه آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، 36 گروه برای پذیرش در این مشاغل امتیاز دارند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به برپایی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تخصصی در مشاعر گفت: تمامی مراکز پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر به طور 24 ساعته پذیرای زائران خواهد بود.

تمام امکانات و زیرساخت‌ها برای میزبانی از حجاج ایرانی و قرائت دعای عرفه فراهم است.