دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

آموزش‌وپرورش لیست املاک مازاد خود برای فروش را اعلام کرده است و در استان تهران 33 ملک به فروش می‌رسد که بیشترین املاک مربوط به منطقه 7 است؛ اما ایا فروش "املاک مازاد آموزش و پرورش" تصمیم صحیحی است؟

فوق تخصص غدد و متابولیسم دلایل ریزش مو و رویش موی زائد در بانوان را تشریح کرد.

توافق‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین مرکز پژوهش‌های مجلس و بنیاد ملی نخبگان، توسط رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، امضا شد.

کوچک‌ترین چاپگر سه‌بعدی جهان با ابعادی در حد یک چوب کبریت ساخته شده است.

شرکت مترو اعلام کرد که روز جمعه 28 بهمن ماه بهره‌برداری از خط 6 انجام نخواهد شد.

شهردار منطقه یک از تمهیدات شهرداری منطقه یک برای کاهش بار ترافیک در بلوار ارتش در پی بارش برف خبر داد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به حضور نیروهای فضای سبز در بوستان‌ها جهت تکان دادن برف از روی شاخه‌های درختان گفت: در حال حاضر هیچ یک از بوستان‌ها پایتخت تعطیل نیستند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ماجرای مسمومیت دانش آموزان قم، شاهد شایعات هستیم در حالیکه مشکلی وجود ندارد و دانش‌آموزان می‌توانند به مدارس بروند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از 12 هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی در سه روز گذشته خبر داد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به جزئیات پوشش درمان ناباروری گفت: زوجین نابارور فاقد پوشش بیمه، مادران باردار و نوزادان آن‌ها تا سن 5 سالگی براساس نتایج ارزیابی وسع تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به مردم هشدار داد که مراقب "حراج‌های آنلاین" باشند چراکه اکثر این حراج‌ها با هدف کلاهبرداری در فضای مجازی منتشر می‌شوند.

با تداوم بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی مقاطع تحصیلی فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس مدارس نوبت عصر در برخی مناطق استان تهران غیرحضوری شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر می‌خواهیم جوانان خود را بیمه کنیم باید پای جوانان را به مساجد باز کنیم و برای پیروزی بر دشمن باید مراتب علم و دانش را در کشور بالا ببریم.

آیین افتتاح ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری استان تهران با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد. این ساختمان مشتمل بر دادگاه‌های کیفری یک استان، دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 29 تهران و دادگاه‌های مطبوعات و رسیدگی به جرائم سیاسی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 150 هزار رشته موی مصنوعی قاچاق در جنوب تهران خبر داد.