دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور گفت: با کمک خیرین تهرانی 500 سری جهیزیه و 5 هزار بسته کمک معیشتی به ارزش 70 میلیارد ریال برای کمک به نوعروسان و نیازمندان استان‌های محروم تهیه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی را تشریح کرد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) 29 بهمن ماه در پایتخت خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی آخرین پنجشنبه دی ماه 1401 را تشریح کرد.

جاده کرج چالوس و آزادراه تهران شمال بازگشایی شد.

دولت سریلانکا پس از مرگ‌و‌میر فیل‌های وحشی و گوزن‌ها در اثر مسمومیت با پلاستیک اعلام کرد که مصرف پلاستیک‌های یکبار مصرف را ممنوع خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به انتشار کلیپ همخوانی دانش‌آموزان و معلم در یک مدرسه و پخش آهنگ مبتذل گفت: با مدیر مدرسه و با معلم خاطی برخورد شد.

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان، آشنا کردن مستعدان برتر با نیازها و مسائل جامعه و صنعت همچنین ترغیب و توانمندسازی افراد و انجام کار گروهی را از جمله اهداف طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان دانست.

در زلزله وحشتناک جنوب ترکیه و شمال سوریه که بیش از 40 هزار کشته برجای گذاشته، نزدیک به 25 هزار ساختمان فروریخته یا آسیب شدیدی به آنها وارد شده است. کارشناسان این سؤال را مطرح کرده‌اند که علت این حجم از ویرانی ساختمان‌ها و عدم مقاومت آنها چیست؟

استاندار قم از بسیج چهره‌های علمی و تجهیزات تخصصی کشور برای کشف علت حادثه در مدارس قم خبر داد و گفت: برای رفع نگرانی والدین و دانش‌آموزان حتی ضعیفترین احتمالات هم بررسی شده است.

وزیر بهداشت گفت: دبیرخانه سلامت پیمان شانگهای به ایران واگذار شده که نشان از عزم دولت سیزدهم در ارتقای دیپلماسی سلامت دارد.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به حجم ترافیک تقاضای سفر در نیمه جنوبی کشور گفت: هموطنانی که قصد سفر به جنوب کشور را دارند، پیش از انجام سفر، محل اقامت خود را رزرو کرده و سپس با در نظر گرفتن وضعیت آب و هوا اقدام به سفر کنند.

شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه یک از تردد روان در خیابان‌های اطراف منطقه یک خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر انجام شده است.

معاون میراث فرهنگی گفت: نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای با شعار "ایران، میراث جهانی" با حضور هنرمندان در یزد برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور گفت: در هر ساعت تقریباً 2 نفر در تصادفات رانندگی کشورمان کشته و 40 نفر نیز مجروح می‌شوند! به ازای هر جانباخته تصادفات حدود 8 میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌شود.

مدیرکل موزه‌ها گفت: در فاز نخست مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای اداره‌کل موزه‌ها برای مرمت 23 تابلوی نقاشی رنگ و روغن و بافته‌های مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان اختصاص یافت.