دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر به یخ‌زدگی و جان باختن یک زندانی در بازداشت پلیس آمریکا، واکنش نشان داد.

شهردار منطقه 10 گفت: با آزادسازی کامل معبر بلوار امام خمینی (ره)، گره ترافیکی 11 ساله تقاطع خیابان خوش با بلوار امام خمینی (ره) رفع و امنیت اجتماعی به اهالی این محله باز‌گشت.

فرمانده یگان‌های ویژه چهارمحال و بختیاری جزئیاتی از اقدامات ماموران یگان ویژه در منطقه کوهرنگ را بیان کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا درباره کلاهبرداری افراد سودجو از طریق خرید بلیط و رزرو هتل یا تور مسافرتی هشدار داد و گفت: مسافران نوروزی با رعایت چند مورد می‌توانند بلیط برای سفرهای نوروزی تهیه و هتل رزرو کنند.

دبیر‌کل جمعیت هلال احمر از ارسال تجهیزات و مواد غذایی به کوهرنگ توسط هلال احمر خبر داد و گفت: بیش از 20 نیروی واکنش سریع از تهران و سازمان امداد و نجات به این منطقه اعزام شده و دو فروند بالگرد و خودرو برفروب و 500 تخته پتو نیز ارسال شده است.

اهالی یک ساختمان، بوی تعفن مشکوکی که از یک واحد به مشام می‌رسید را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند؛ ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند و پس از بازکردن درب خانه با اجساد زن و مرد جوان به همراه یک پسربچه 7 ساله مواجه شدند!

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه خط نفاق فقط مخصوص صدر اسلام و یا دوره‌ای مشخص نبوده و نیست و امروز هم خط نفاق و نفوذ وجود دارد، به یک راهکار برای شناخت "نفوذ‌ی‌ها و منافقین اشاره کرد.

رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله با تشریح آخرین وضعیت گسل‌های مشا، تلویزیون و نیاوران در تهران درباره وقوع یا عدم وقوع زلزله در پایتخت و امکان پیش‌بینی آن توضیح داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: انباشت آلاینده‌های صنعتی و طبیعی در استان قزوین بیش از 35 درصد جمعیت کشور از جمله استان‌های البرز، تهران و قزوین را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فرمانده پایگاه یازدهم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از برخی شرکت‌های خصوصی تهران به روشی عجیب سرقت کرده بود، خبر داد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: ادعاهای مطرح شده توسط برخی افراد در خصوص وجود هورمون در گوشت مرغ صحت ندارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق بهمن‌ماه و عیدی بازنشستگان کشوری خبر داد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: با طرف عراقی بر سر تهیه گذرنامه‌ای ویژه اربعین حسینی (ع) توافق شد که از ویژگی‌های آن، ارزان بودن قیمت و سرعت چاپ و تحویل آن است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 14 هزار نفر متاثر از کولاک برف و آبگرفتگی در 23 استان کشور خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از وقوع تصادف زنجیره‌ای 23 خودرو در محور قم اراک خبر داد.