دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها را تشریح کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته ترددهای برون‌شهری حدود 7 درصد کاهش داشته است.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش، علت تلف‌شدن 2 زرافه باغ‌وحش صفادشت را اعلام کرد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه سرانه ورزشی شهر تهران بسیار پایین‌تر از نُرم جهانی است، از بهسازی مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران در مناطق مختلف خبر داد.

مرد جوانی که پدرش را در مراسم آشتی‌کنان با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، توسط پلیس بازداشت شد.

با مرگ مشکوک یک مرد جوان در خانه‌اش در محله نعمت‌آباد تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از حذف "اضافه خدمت سربازان وظیفه" از تنبیهات نیروهای مسلح خبر داد.

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در قم آن هم بدون پاسخ روشن از سوی نهادهای مسؤل و ایجاد شائبه‌های متعدد از یک سو نگرانی خانواده‌ها و از سویی دیگر موج‌سواری رسانه‌های معاند را رقم زده است؛ در این گزارش به پیدا و پنهان این ماجرا پرداخته‌ایم.

رتبه‌بندی معلمان بعد از بیش از یک دهه فراز و نشیب به مراحل پایانی خود رسیده است البته همچنان خلاهایی در اجرای این طرح مطرح است.

دبیر جشنواره تولیدات چند رسانه‌ای میراث فرهنگی گفت: 2925 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث فرهنگی ارسال شد که به دلیل بالا بودن حجم آثار در 16 بخش داوری انجام شد.

احداث مسکن و سرپناه، تهیه جهیزیه، اشتغال‌زایی، تأمین هزینه‌های درمانی و پرداخت کمک هزینه زندگی به خانواده‌های نیازمند بخشی از کمک‌های خیرین بی‌نام شیرازی است که با حفظ کرامت به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از 20 هزار نفر در سوانح جوی کشور خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: مشارکت مردم در امر سیاست‌گذاری و مدیریت شهر، هوشمندسازی شهری و تنظیم رابطه‌ای جدید بین دولت‌های محلی و مردم ضروری است.

با تکمیل فاز اول تونل انتقال آب کانی سیب، در مرحله اول 300 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه می‌رسد.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انجام موفقیت‌آمیز پیوند قلب اهدایی از طریق انتقال هوایی در هفته جاری خبر داد.

یک متخصص اکولوژی گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر تعداد کاراکال در کشور ما به شدت کم شده و تصادف جاده‌ای یکی از دلایل کاهش تعداد آن‌هاست.