جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی خبرگزاری تسنیم

اقتصادی خبرگزاری تسنیم

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام کاهش شش درصدی ترددهای جاده ای در ایام نوروز از بارش برف و باران در برخی محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی و مازندران خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان با تأکید بر اینکه از ابتدای امسال ثبت قرارداد اجاره برای دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس الزامی است، از ثبت بیش از 125 هزار قرارداد در این سامانه از ابتدای اجرای برنامه تا روز چهارم فروردین امسال خبر داد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه شعار سال درک درستی از واقعیت‌های کشور است گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید مانع زدایی در بخش تولید و مشارکت مردم صورت گیرد.

عرضه انواع خودروی سواری توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا در سال 1402 با کاهش 14 درصدی مواجه شد.

سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در سال جاری 12 میلیون تومان در ماه تعیین شده است.

همه مردم الان در تولید مشارکت دارند اما مشکل کار کجاست؟ مشکل در خام فروشی است.

نیل به اقتصاد مردمی به یک تغییر پارادایمی نیاز دارد. آیا آمادگی این تغییر پارادایمی را داریم؟

جدول نحوه محاسبه مزد سنوات تا پایان سال 1402 برای اجرا در سال 1403 منتشر شد.

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران و برف در جاده‌های 27 استان و ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف، وزش باد و کاهش نسبی دما طی امروز در 31 استان خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح قرمز بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی با اشاره به آمادگی کامل این یگان در سراسر کشور برای جلوگیری از تغییر کاربری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی از رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از طریق تصاویر ماهواره‌ای در 30 استان کشور خبر داد.

رئیس مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی از تولید صنعتی آنتی ژن غیر فعال شده در کشور خبر داد.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد افزایش به 2169 دلار و 76 سنت رسید.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 50 سنت معادل 0.59 درصد افزایش به 85 دلار و 93 سنت رسید.

مدیر کل اقتصادی بانک مرکزی از ابلاغ بسته تامین مالی 350 هزار میلیارد تومانی به بانک ها برای سال 1403 خبر داد و در مورد برنامه بانک مرکزی برای کاهش نرخ تورم گفت: تورم نقطه به نقطه در کانال 20 درصد برای این سال هدف‌گذاری شده است.

گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ارزش واردات گوشی تلفن همراه که به 2 شیوه تجاری و مسافری در سال 1402 وارد کشور شد، 3 میلیارد و 202 میلیون دلار بوده است.