سه‌شنبه 12 تیر 1403

تعرفه پزشکی

تعرفه پزشکی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پزشکان حق گرفتن زیرمیزی ندارند، گفت: بیماران خارج از صندوق بیمارستانی پولی بابت درمان پرداخت نکنند و برای صورت‌حساب حتما رسید بگیرند.

وب‌گاه الف

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پزشکان حق گرفتن زیرمیزی ندارند، گفت: بیماران خارج از صندوق بیمارستانی پولی بابت درمان پرداخت نکنند و برای صورتحساب حتما رسید بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید کریمی، در افتتاح بخش‌های بیمارستان کودکان مفید گفت: در حوزه بهداشت و درمان تحول بزرگی در دولت سیزدهم انجام شد به طوری که 16 هزار تخت بستری اطفال که از این تعداد 4 هزار تک تخصصی هست، در این دوره به بهره برداری رسید. وی افزود: در حوزه ماندگاری پزشکان هم در 2 سال اخیر K پزشکی 3 برابر شد، در حالی که در دوره‌های دیگر تعرفه‌های پزشکی چنین رشدی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا پیش از دولت سیزدهم هیچ مرکز درمان ناباروری سطح 2 در کشور وجود نداشت، تعداد مراکز ایجاد شده در سطح کشور را 87 مرکز اعلام کرد و گفت: اکنون در تمام دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور حداقل یک مرکز درمان ناباروری سطح 2 وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

جواد کمیزی گفت: اکثر کارگران فرزند مدرسه‌ای دارند و بیشتر آن‌ها بیمه ندارند و تورم در جامعه رو به افزایش است و با این دستمزد اندک دیگر نمی‌توانند زندگی کنند.

وب‌گاه گسترش

حداقل دستمزد برای امسال بی‌توجه به اعتراض جامعه کارگری فقط 20 درصد نسبت به سال گذشته رشد کرد، در حالی که مردم ایران سال 1402 را با تورم 50‌درصدی و نرخ دلار 50 هزار تومانی آغاز کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم

اینکه درصد افزایش کرایه تاکسی و تعرفه پزشکی، جریمه رانندگی و هزینه اینترنت بیش از رشد حقوق کارگران باشد باعث کاهش انگیزه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1402 هم که افزایش دستمزد 20 (کارمندان) و 27 درصد (کارگران) افزایش یافت باز هم نرخ تورم 40 درصد بود. با چه مبنای علمی بیان می‌شود با افزایش 57 درصدی حقوق و دستمزد در سال 1401 نرخ تورم 60 درصد شد؟ این آمار کجا ثبت شده است هنگامی که در سه سال متوالی 1399 تا 1402 نرخ تورم تقریباً روند ثابتی داشته است. در سال 1402 هم که افزایش دستمزد 20 (کارمندان) و 27 درصد (کارگران) افزایش یافت باز...

وب‌گاه گسترش

میثم ظهوریان گفت: با این مشهوراتی که به وجود آمده در جلسه‌ای که اخیراً داشتم یکی از سیاستمداران که نایب رئیس مجلس هم بوده، عنوان کرد در سال 1401 که 57 درصد حقوق کارگران افزایش یافت 20 درصد کارگران بیکار شدند.

خبرگزاری تسنیم

خضریان گفت: ایران برای افزایش اقتدار خود و حرکت به سوی قله و تثبیت جایگاه خود باید از دو راهبرد توأمان ایجاد موازنه درونی خصوصا استحکام و ثبات اقتصادی و توانایی و قوام فرهنگی در کنار موازنه بیرونی به معنای راهبری و حمایت از محور مقاومت به پیش رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی راه حل مسائل کشور را «عقلانیت انقلابی» دانست و گفت: عقلانیت انقلابی راه حل مشکلات فرهنگی از جمله مسئله حجاب را فقط قضایی نمی‌بیند بلکه به بازاندیشی در شیوه‌های تربیتی هم نظر دارد اما سیاست رهاسازی اجتماعی به بهانه انجام کارهای زیربنایی را نیز بر خلاف عقلانیت می‌پندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول 46 سال گذشته با هدایت امامین انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی خود توانسته است از انواع تهدیدات پیچیده، متراکم، پرحجم و توطئه‌ها و بحران‌های امنیتی و دفاعی، به فضل الهی عبور کند و با تشکیل جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبار...

وب‌گاه فرارو

برای این که متوجه شویم ماجرای ارتباط وتاثیر حقوق و دستمزد در کشور دقیقا چیست، باید بدانیم که افزایش مالیات منجر به تورم می‌شود و افزایش تورم منتهی به افزایش فشار روی حقوق بگیران می‌شود. وقتی که مالیات‌ها افزایش پیدا می‌کند، صنوف مختلف تحت فشار قرار می‌گیرند. مالیات یا به شکل مستقیم از مصرف کننده (مالیات ارزش افزوده بیش از 10 درصدی) صنوف و تولید کننده‌ها گرفته می‌شود. این در حالی است...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعرفه های ویزیت پزشکان را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ تعرفه‌های پزشکی از سوی هیئت دولت خبر داد.