پنج‌شنبه 14 تیر 1403

تعرفه پزشکی

تعرفه پزشکی

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: برای سال آینده، حدود 45 یا 46 درصد افزایش تعرفه پزشکی را مدنظر داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون درمان وزارت بهداشت با انتقاد از ناهمخوانی تعرفه‌های پزشکی با هزینه‌ها، به لزوم تقویت بیمه‌ها جهت پوشش تعرفه‌ها اشاره کرد و خواستار افزایش 45 یا 46 درصدی تعرفه‌های پزشکی برای سال آینده شد.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: تعرفه پزشکی به پاشنه آشیل ما تبدیل شده که اگر اصلاح نشود دچار معضل می‌شویم.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان نظام پزشکی اظهار کرد که تعرفه خدمات سلامت باید قبل از ارسال بودجه به مجلس تعیین شود و با انتقاد از شورای عالی بیمه سلامت، پرسید: چرا تعرفه‌ها براساس مصارف، منابع و قیمت‌های تمام شده تعیین نمی‌شوند؟ محمد رئیس‌زاده، در یک نشست خبری، به توسعه‌های کم نظیری در حوزه بهداشت و درمان کشور اشاره کرد. او اعلام کرد که در سال 62، تعداد پزشکان 13 هزار نفر بوده است، اما در حال حاضر این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در چهارمین روز از دی به ایران الگوی همزیستی مسالمت‌آمیز با ادیان توحیدی، بررسی اوتیسم به صورت یک طیف تخصصی، رفع مشکل سدسازی، انحراف رودخانه و ریزگردها، برگزاری آزمون جذب 15 هزار مربی پرورشی، سقف خدمات زوجین تحت درمان ناباروری، ضرورت تعیین تعرفه پزشکی به نرخ واقعی وحوزه زنان نیازمند سیاست‌گذاری کلان پرداخته است.

وب‌گاه گسترش

این نشست با حضور ایرج فاضل، رئیس شورای عالی نظام پزشکی، در تاریخ 4 دی ماه برگزار شد. در گفت و گوی امروز، محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی ایران اظهار داشت که سهم خطای دارویی در خطاهای پزشکی در جهان 47 درصد است. او تأکید کرد که پلتفرم‌های دارویی باید با نظارت وزارت بهداشت و اخذ مجوز از سازمان‌های دارویی کشور ایجاد شود. محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: به همت مسئولین...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با بیان این‌که مشکل عدم وضع تعرفه‌های واقعی برای خدمات سلامت، نبود مدیریت صحیح منابع است، گفت: قرارداد بستن پزشکان با بیمه، باید یک قرارداد دوسویه باشد اما این قرارداد به صورت یکطرفه به پزشکان تحمیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه تعرفه پزشکی باید هر چه سریعتر به نرخ واقعی تعیین شود، گفت: سلامت و نشاط قشر پزشکی ضامن امنیت و سلامت جامعه است و نباید هجمه به آنها در کشور وارد شود.

وب‌گاه گسترش

یک متخصص مغز و اعصابمعتقد است تناسبی بین تعرفه های پزشکان و سایر مشاغل وجود ندارد و هزینه خدمات آرایشگاه مردانه و زنانه بیش از تعرفه پزشکان است. بر اساس ابلاغیه هیئت وزیران مصوب 29 فروردین 1402، تعرفه پزشکان، در بخش خصوصی ویزیت پزشکان عمومی 90 هزار تومان، ویزیت پزشک متخصص 135 هزار تومان، ویزیت پزشک فوق تخصص 174 هزار تومان، ویزیت متخصص روانپزشکی 179 هزار تومان، ویزیت فوق تخصص روانپزشکی...

وب‌گاه گسترش

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی تبعات ناعدالتی در پرداخت حقوق و دستمزد در رشته‌های مختلف پزشکی در نشست امروز این کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در تلاش برای واقعی‌شدن تعرفه‌های پزشکی هستند و در نشست امروز هم مقرر شد کمیته ویژه ای به منظور کاهش ناعدالتی در پرداخت حقوق و دستمزدها تشکیل شود.

خبرگزاری مهر

صندوق اعتباری هنر با ارائه توضیحاتی درباره پرداخت یارانه ویژه متقاضیان بیمه درمان تکمیلی بر ارائه حداکثری خدمات درمانی با حداقل هزینه پرداختی برای بیمه شدگان تحت پوشش این مجموعه تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از برنامه های مهم و مستمر صندوق اعتباری هنر توجه به مسئله سلامت اصحاب فرهنگ و هنر و تأمین هزینه های درمانی آنان به هنگام بروز بیماری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

زیرمیزی چند ده میلیونی جراحان گاه با هزینه تامین دارو و نگهداری بیمار و... چنان دست به دست هم می‌دهند که اقتصاد خانوارها را به سمت فروپاشی می‌کشاند.