پنج‌شنبه 14 تیر 1403

تعرفه پزشکی

تعرفه پزشکی

وب‌گاه گسترش

صبح یکشنبه، جلسه شورای عالی بیمه با حضور وزیر بهداشت و رئیس کل سازمان نظام پزشکی در وزارت بهداشت برگزار شد. هدف این جلسه تعیین تعرفه‌های پزشکی برای سال 1403 بود این جلسه برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود. شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود. به گزارش عرشه آنلاین، در جلسه امروز شورای...

وب‌گاه فرارو

علی جعفریان درباره دغدغه‌های خود از آینده پزشکی کشور می‌گوید، او معتقد است: «به سمتی می‌رویم که در آینده نزدیک متخصص بیهوشی برای عمل آپاندیس هم در شهرستان نداشته باشیم.».

وب‌گاه فرارو

آزمون پذیرش دستیار که بسیار رقابتی بود طوری شده که الان 800 صندلی آن خالی می‌ماند، من هم ندیدم وزارت بهداشت آن را تکذیب کند و یعنی این اخبار درست است، در رشته‌هایی مانند طب اورژانس، داخلی، جراحی، کودکان، بیهوشی، تعداد زیادی جای خالی وجود دارد، تازه 50 درصد رزیدنت‌هایی بیهوشی بعد از قبولی انصراف می‌دهند، بنابراین به صندلی‌های خالی اضافه می‌شود. امروز برای دستیاری رشته‌ها لوکس متقاضی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌گوید: امروز برای دستیاری رشته‌ها لوکس متقاضی وجود ندارد، نتیجه‌اش این می‌شود که پزشکی کشور محتاج پزشکان خارجی می‌شود، البته دیگر 50 سال قبل هم نیست که پزشک هندی و بنگلادشی به ایران بیاید، او هم به انگلیس می‌رود، آن موقع که به ایران می‌آمدند درآمد خوبی داشتند اما الان برای چه به ایران بیایند، یعنی کشور را به سمتی می‌بریم که در آینده نزدیک متخصص بیهوشی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها بحث تعیین نرح تعرفه های پزشکی برای سال آینده مطرح است؛ موضوعی که به یک دغدغه مهم میان جامعه پزشکی تبدیل شده و نوعی بازی دو دوتا چهارتای تعرفه پزشکی با تورم است.

وب‌گاه فرارو

پزشکان معتقدند تعرفه‌های پزشکی ناچیز است و با این مبالغ از عهده مخارج خود برنمی‌آیند و یکی از دلایل گرایش آن‌ها به مشاغل غیرپزشکی، همین نا‌همخوانی تعرفه‌ها با تورم است. مردم هم می‌گویند با وجود حق بیمه‌ای که ماهانه به سازمان‌های بیمه‌گر می‌پردازند، ویزیت پزشکان معمولا شامل حق بیمه نمی‌شود و معمولا مجبورند آن را از جیب خود بپردازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

موضوع افزایش مهاجرت پزشکان در سال‌های اخیر، کاهش گرایش به برخی رشته‌های پزشکی، افت کیفیت خدمات درمانی، نگرانی‌های زیادی را برای آینده طبابت و سلامت ایجاد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان وزارت بهداشت از افزایش حدود 45 یا 46 درصد تعرفه پزشکی خبر داد و گفت: باید منتظر برگزاری جلسات مرتبط برای اعلام نهایی باشیم.

وب‌گاه گسترش

درخواست افزایش 45درصدی تعرفه های پزشکی برای سال 1403 از سوی وزارت بهداشت ارسال شده است. با این حال، تصمیم نهایی درباره این موضوع در روزهای آینده اتخاذ خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت گفت: با ارائه کد ملی و افرادی که زیر دو سال هستند با همان نرخ سابق شیرخشک را دریافت می کنند. مابقی که برای مصارف دیگر از شیرخشک استفاده می کنند با نرخ آزاد است. وزیر بهداشت گفت: با ارائه کد ملی و افرادی که زیر دو سال هستند با همان نرخ سابق شیرخشک را دریافت می کنند. مابقی که برای مصارف دیگر از شیرخشک استفاده می کنند با نرخ آزاد است. به گزارش عرشه آنلاین، بهرام عین اللهی در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت گفت: با ارائه کد ملی و افرادی که زیر دو سال هستند با همان نرخ سابق شیرخشک را دریافت می کنند. مابقی که برای مصارف دیگر از شیرخشک استفاده می کنند با نرخ آزاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت اظهار کرد: الحمدلله اکنون وضعیت شیرخشک باتوجه به تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار گرفته شد تا شیرخشک را فقط به مصرف کننده واقعی با نرخ سابق داده شود، مشکلی ندارد. با ارائه کد ملی و افرادی که زیر دو سال هستند با همان نرخ سابق شیرخشک را دریافت می کنند. مابقی که برای مصارف دیگر از شیرخشک استفاده می کنند با نرخ آزاد است.