پنج‌شنبه 14 تیر 1403

تعرفه پزشکی

تعرفه پزشکی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشوردر خصوص تعرفه های پزشکی به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه 140 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می‌شود، گفت: سرانه درمانی ایثارگران 90 درصد رشد یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی بیمه سلامت گفت: پیشنهاد اولیه شورای عالی بیمه سلامت در مورد افزایش کلی تعرفه پزشکی 1402 به هیات دولت ارسال شده اما هنوز مصوبه ای از هیات دولت به شورای عالی بیمه نرسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی بیمه سلامت گفت: پیشنهاد اولیه شورای عالی بیمه سلامت درباره افزایش کلی تعرفه پزشکی 1402 به هیات دولت ارسال شده اما هنوز مصوبه‌ای از هیات دولت به شورای عالی بیمه نرسیده که مرحله دوم و بررسی افزایش اجرای تعرفه انجام شود.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی بیمه سلامت گفت: پیشنهاد اولیه شورای عالی بیمه سلامت در مورد افزایش کلی تعرفه پزشکی 1402 به هیات دولت ارسال شده اما هنوز مصوبه ای از هیات دولت به شورای عالی بیمه نرسیده که مرحله دوم و بررسی افزایش اجرای تعرفه، انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مومیایی کردن یکی از عجیب و مرموز ترین روش ها برای حفظ جسد است که با قدمتی چند هزار ساله، رازهای سر به مهری دارد و شاید دانستن این نکته جالب باشد که آیا امروز هم با وجود پیشرفت‌های علمی بشر هنوز هم مومیایی اجساد انجام می شود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مومیایی کردن اجساد در ایران ممنوع است و این کار تنها برای اتباع خارجی که در کشور فوت می کنند و با هدف سالم ماندن جسد و جلوگیری از فاسد شدن آن در مسیر انتقال انجام می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مومیایی کردن یکی از عجیب و مرموز ترین روش ها برای حفظ جسد است که با قدمتی چند هزار ساله، راز های سر به مهری دارد و شاید دانستن این نکته جالب باشد که آیا امروز هم با وجود پیشرفت های علمی بشر هنوز هم مومیایی اجساد انجام می شود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: دریافت وجوه مازاد بر تعرفه توسط عده‌ای معدود از صاحبان حرف پزشکی قابل تعقیب کیفری و انتظامی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با بیان اینکه کیفیت خدمات ارائه شده در بیمارستان‌ها باید ارتقا و هزینه های درمانی کاهش یابد، گفت: مسیر ارتباط مالی سالم بین بیمار و پزشک باید ایجاد شود.

وب‌گاه فرارو

آمار سال 2017 می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما 1.6 پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ...

وب‌گاه گسترش

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، با اشاره به بررسی لایحه بودجه 1402 در هیات دولت، خواستار لحاظ شدن افزایش تعرفه های پزشکی در بودجه و سرانه سلامت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، با اشاره به بررسی لایحه بودجه 1402 در هیات دولت، خواستار لحاظ شدن افزایش تعرفه های پزشکی در بودجه و سرانه سلامت شد.