پنج‌شنبه 19 مهر 1403

تغییرات مدیریتی در شرایط فعلی، اقدامات مقابله ای با کرونا را تحت تاثیر قرار می دهد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تغییرات مدیریتی در شرایط فعلی، اقدامات مقابله ای با کرونا را تحت تاثیر قرار می دهد

علی جدی با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی در شرایط فعلی، اقدامات مقابله ای با کرونا را در شهرستان تحت تاثیر قرار می دهد گفت: تغییرات مدیران زیر مجموعه حق قانونی مدیر ارشد است اما باید شرایط و موقعیت های بحران ها در این امر لحاظ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، منتخب مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار داشت: تغییرات درشبکه بهداشت و درمان شیروان با توجه به وضعیت بحرانی فعلی جز آسیب رساندن به هسته شبکه بهداشت و درمان و به خطر انداختن جان مردم منفعت دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که با بحران کرونا مواجه هستیم وحدت و همدلی می تواند گره گشای کار باشد، تصریح کرد: مطلع شدم تغییر رئیس بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان را استعفای وی عنوان کرده اند اما باید دید دلیل استعفای ایشان چه بوده و می شد مانع از این اتفاق شد و درصدد رفع مشکلات پیش و رو بود.

جدی تاکید کرد: آمارها نشان‌می دهد اقدامات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شیروان مثبت بوده و خدمات کادر درمان بالاخص دکتر حسینی که متخصصی متعهد و فرزند محترم شهید است به همراه همکاران زحمتکش خودشان در ایام مقابله با کرونا قابل تقدیر است و نباید دکتر هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی با تصمیم های احساسی و فردی تنش فعلی در شبکه بهداشت درمان را رقم می زد. وی ادامه داد: با شرایط پیش آمده بنده نگران افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان هستم.

منتخب مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییراتی عجولانه در برخی مدیریتهای شهرستان با اهدافی مبهم اتفاق افتاده است که رضایت بخش نیست و تغییر چندین مدیر و انتصاب افراد غیر بومی طی این مدت نمی تواند اتفاقی باشد.

جدی خاطرنشان کرد: قطعا بنده پیگیری های لازم را انجام خواهم داد و انتظار هست که اگر قرار است تغییری هم انجام شود در وقت مناسب با هدف بهبود وضعیت و معیار شایسته سالاری انجام گیرد تا هر چه بیشتر شاهد توسعه شیروان باشیم.

انتهای پیام /