پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تلگرام

تلگرام

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از اعضای هیئت دولت، صبح چهارشنبه 18 مهر پس از جلسه، در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دیوان عدالت به وزیر بهداشت درباره پرداخت فوق‌العاده جذب و وجوه مرخصی مناطق محروم نامه نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فساد در صدور جواز ساختمانی با تراکم‌فروشی، بدون آنکه «خواسته سازنده» سرکوب شود، می‌تواند یک‌بار برای همیشه پایان یابد. الگوی آمریکایی در تنظیم بازار جواز ساختمانی، «حق انتقال توسعه» نام دارد که تهدید «محدودیت ارتفاعی ساخت‌وساز» در محله‌هایی از شهر را به «فرصت پاداش تراکم» تبدیل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود تسریع واردات خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون، باز هم سیاستگذار تمایل به مونتاژ خودرو به جای واردات دارد. مستندات این ادعا نیز آمارهای ارائه‌شده از سوی گمرک است. طبق آمارهای رسمی، ارز واردات قطعه در 6ماه نخست امسال بیش از 6.5برابر ارز تخصیصی به واردات خودرو بوده است. این موضوع نشان‌دهنده آن است که رویه سال گذشته مبنی بر ارجحیت مونتاژ به واردات آن هم با بهای زیاد در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تامین نقدینگی خودروسازان از محل فروش اموال مازاد و سهام، وارد فاز جدیدی شده است، آن هم در شرایطی که مزایده‌های اخیر بابت فروش برخی زیرمجموعه‌ها، نتیجه در بر نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شامخ شهریورماه با ثبت پنجمین کاهش متوالی، حکایت از انقباض و رکود فعالیت‌های اقتصادی دارد. تداوم مشکل قطعی برق در کنار قطعی گاز در زمستان، به عوامل مخلی برای رشد بخش صنعت تبدیل شده است که خروج سرمایه از کشور را به دنبال دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان، افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باوجود تلاش دولت چهاردهم در اجرای تکلیف برنامه هفتم توسعه در موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، موضع بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و طرح شائبه در ابهام بودن اجرای این تکلیف بویژه در مورد بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر ساز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسایی در صحن علنی امروز مجلس گفت: پزشکیان قبل از آنکه پرونده به قوه قضائیه برود «ظریف» را برکنار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور ارشد اسموتریچ در نبرد با حزب‌الله زخمی شد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، 79.5 درصد دانشجویان هر روز برای گذران اوقات فراغت، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مجازی را رصد می‌کنند، میانگین حضور آنها در این شبکه‌ها حدود چهار ساعت در روز است و تلگرام و اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان دانشجویان ایرانی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اوایل مهر امسال، مأموران کلانتری 116 مولوی خبر مرگ مرد میانسالی را به بازپرس محسن اختیاری اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: نیروهای مستشار سپاه در سوریه در سلامت کامل هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب انفعال بایدن در برابر اسارئیل تحلیل ها بسیار است، گروهی مدعی اند که رئیس جمهوری آمریکا از رویکرد ادعایی تل اویو در خفا راضی است. اما تحلیلگران دیگری مدعی اند که واشنگتن و سایر متحدانش از شرایط موجود هراس دارند اما اهرم لازم برای مهار اسرائیل را در اختیار ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاوره فرمانده سپاه گفت که تا چند روز آینده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به «سردار قاآنی» نشان فتح اهدا خواهند کرد.