شنبه 1 اردیبهشت 1403

تلگرام

تلگرام

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان از شرکای خود در ائتلاف نظامی ناتو خواست موشک های پاتریوت بیشتری را در اختیار اوکراین قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه عربستان سعودی با اظهار تأسف از ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در این سازمان تأکید کرد ممانعت بر سر این امر به تقویت سرکشی اسرائیل و ادامه نقض قوانین بین المللی می انجامد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اروپا هیچ‌گاه به پویایی شهره نبوده است اما این روزها با هر معیاری که بسنجیم اقتصاد آن در رکود دست‌وپا می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه سفر رئیس جمهور در استان سمنان تغییر کرد و رئیسی که برای سفری یک روزه در دور دوم سفرهای خود به استان سمنان سفر کرده بود اکنون در روز دوم سفر برای دیدار با مردم دامغان وارد این شهرستان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیر حیدری با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شیء پرنده توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان گفت که اگر اشیای پرنده مشکوکی همانند حادثه شب گذشته در آسمان کشور عرض اندام کنند از این که در آماج پدافند قدرت ما قرار گیرند بی نصیب نخواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با اشاره به اعمال برخی محدودیت های پروازی در این فرودگاه در شب گذشته، گفت که از صبح امروز جمعه پروازهای این فرودگاه به حالت عادی برگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جنگ پیشین اسرائیل تأکید کرد این رژیم در جنگ غزه به اوج رسوایی نزدیک شده است نه پیروزی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانال 12 تلویزیون اسرائیل گزارش داد توییت‌های وزیر امنیت داخلی و عضو کنست که به مسئولیت این رژیم درباره حادثه امروز در ایران اشاره کردند، موجب نگرانی دستگاه‌های امنیتی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت آمریکا در بوئنوس آیرس اعلام کرد که ایالات متحده 40 میلیون دلار برای حمایت از نوسازی دفاعی آرژانتین که اعلام کرده است به شریک جهانی ناتو تبدیل شده است، اختصاص خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه تولیدکنندگان اوپک پلاس بعد از این که آنگولا و چند عضو دیگر را در سال های اخیر، از دست داد، به دنبال جذب نامیبیا است که ممکن است تا یک دهه آینده، به چهارمین تولیدکننده بزرگ آفریقا تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر اف‌بی‌آی، روز پنجشنبه در سخنانی، مدعی شد هکرهای مرتبط با دولت چین به زیرساخت‌های حیاتی آمریکا نفوذ کرده‌اند و فقط منتظر لحظه مناسب برای وارد کردن ضربه ویرانگر هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل به‌درخواست دولت چین، واتس‌اپ و Threads را از اپ استور این کشور حذف کرده است. ظاهراً رگولاتوری ارشد چین از غول سازنده آیفون درخواست کرده تا این دو اپلیکیشن را به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی حذف کند. اپل به‌درخواست دولت چین، واتس‌اپ و Threads را از اپ استور این کشور حذف کرده است. ظاهراً رگولاتوری ارشد چین از غول سازنده آیفون درخواست کرده تا این دو اپلیکیشن را به‌دلیل نگرانی‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت که به تازگی برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند تغییرات میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر ریزشی بود. ناظران علت اصلی آن را اعمال محدودیت یک درصدی نوسان قیمت سهام می‌دانند.