شنبه 29 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران شامگاه روز گذشته در پردیس تئاتر تهران با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران شامگاه 6 آذرماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور مسئولان تئاتر کشور و هنرمندان در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت داوران بخش بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: حمید نیلی مدیر تماشاخانه ایرانشهر می‌گوید موافق تعطیلی تئاتر نیست و خبر از چند تقاضای اجرا در ایرانشهر که الان در مرحله دریافت مجوز و تمرین هستند داد.

خبرگزاری تسنیم

هیات داوران بخش مسابقه بیست وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با آغاز اجراها در نخستین روز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران هیات داوران بخش مسابقه این جشنواره معرفی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

گلاب آدینه گفت در این مدت بعضی برای من قاطعانه حکم کرده‌اند این تئاتر نباید اجرا شود.

وب‌گاه عصر ایران

چرا گلاب آدینه این نمایشنامه را این‌چنین دوست دارد؟ او این متن را شاهکاری نمایشی می‌داند و در توضیح این نکته چنین می‌گوید: «نمایشی بودن آثار ایشان، بسیار جذاب است و جهان نمایش را به صورتی کامل در آثارشان می‌توان یافت.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حقیقت این است که گلاب آدینه از 28 سال پیش، چشمش پی نمایشنامه «پرده‌خانه» بود. او اول‌بار از همان زمان برای اجرای این نمایشنامه دست به کار شد ولی آن اجرا ممکن نشد تا به امروز رسید. حالا آدینه بعد از این همه سال این نمایشنامه را روی صحنه برده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرماه قرار بود چندین برنامه هنری و جشنواره هنری سینمایی یا تئاتری برگزار شود. اما شرایط روز جامعه داستان را به گونه دیگری رقم زد و برنامه‌های هنری دستخوش تغییرات شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سعید حسنلو کارگردان نمایش «سوم ماه می» عنوان کرد تا مساعد شدن شرایط و فراهم آمدن امکان تبلیغ برای تئاتر ترجیح می‌دهد این اثر نمایشی به صحنه نرود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امروز، دهم مهر ماه سالروز تولد اکبر رادی است؛ نویسنده‌ای که از نردبان هیچ حزبی بالا نرفت بلکه همواره دغدغه تهیدستان و اجرای عدالت را داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ایرج راد، بازیگر قدیمی تئاتر و تلویزیون، باور دارد جذابیت تئاتر این است که شما هرشب ارتباط تازه‌ای را با تماشاگر برقرار می‌کنید و وقتی که اجرا تمام شود و حس کنید شب خوبی بوده و این اجرا همه چیزش خوب پیش رفته، برای شما بسیار لذت بخش است.

خبرگزاری دانشجو

، تعطیلی‌های اخیر ایجاد شده در عرصه اجرا‌های تئاتری و متوقف شدن فعالیت و اجرا‌های سالن‌های مختلف تئاتر از جمله مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه ایرانشهر، مرکز تئاتر مولوی و تعدادی از تماشاخانه‌های خصوصی به تالار هنر و اجرا‌های تئاتر کودک و نوجوان نیز رسید. پیش از تعطیلی‌ها، نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش در تالار هنر به صحنه رفته بود که بعد از بازگشایی مجدد تالار و به...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تالار هنر به عنوان پایگاه اصلی اجراهای تئاتر کودک و نوجوان در حال حاضر بنا به درخواست گروه نمایش «کتابخورها» و به منظور حفظ آرامش و سلامت مخاطبان و هنرمندان تئاتر، اجرا ندارد.