یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «معرکه در معرکه» به نویسندگی داود میرباقری و کارگردانی سیاوش طهمورث در نخستین اجرای خود شامگاه سه شنبه 15 فروردین ماه میزبان مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و هنرمندانی، چون فریده سپاه‌منصور، هوشنگ توکلی، ایرج راد، رضا بابک، جلیل فرجاد، حسن مصطفوی، اتابک نادری، سهیل دانش اشراقی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «باغ آلبالو» اثر آنتوان چخوف با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از تاریخ 25 فروردین ماه هر شب ساعت 20:30 اجرا‌های خود را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند. داود بیتاء، امیرحسین نسیمی، مرضیه ساکی، منصوره هروی، آرین نعیمی، امید فتحی، پگاه مجدالدین، نساء بامداد، اعظم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «باغ آلبالو» با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از 25 فروردین ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «باغ آلبالو» با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از 25 فروردین‌ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اجرای نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث شامگاه سه‌شنبه 15 فروردین با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر از جمله فریده سپاه‌منصور، هوشنگ توکلی، ایرج راد، رضا بابک و جلیل فرجاد آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سیاوش طهمورث کارگردان «معرکه در معرکه» که از 15 فروردین پس از سی سال دوباره به صحنه تئاتر برمی‌گردد، می‌گوید: معرکه در معرکه بغض من را باز می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

گزارشی از نمایش‌هایی که در تعطیلات نوروز روی صحنه می‌روند و همچنین تئاترهایی که بعد از نوروز اجرای خود را آغاز می‌کنند، منتشر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش معرکه در معرکه پس از گذشت سی سال از روز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

نمایش معرکه در معرکه به کارگردانی سیاوش طهمورث پس از گذشت 30 سال از نخستین اجرای خود، از روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «معرکه در معرکه» به نویسندگی داوود میرباقری و کارگردانی سیاوش طهمورث، از پانزدهم فروردین، در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث پس از گذشت 30 سال از نخستین اجرای خود، از روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سیاوش طهمورث، فروردین امسال تئاتری را که 30 سال پیش روی صحنه برده بود دوباره اجرا می‌کند. او می‌گوید «معرکه در معرکه» تئاتر مورد علاقه‌اش است که 200 بار در تهران اجرایش کرد و 6 ماه در آمریکا روی صحنه بردش. این نمایش همان سال‌ها یک ماه در فرانسه و یک ماه در آلمان اجرا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه خواهر در بندِ تعصب و جهالت برادران خود از پرداختن به تعزیه محروم می‌مانند... این سرآغاز داستان نمایش «تاناکورا» نوشته کهبد تاراج به کارگردانی رضا بهرامی است که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است. نمایشی که می‌توان علاقه‌مندی کاراکتر زن در بازگشت به ریشه‌اش از مسیر صدا را بخشی از مفهوم منتقل‌شده توسط آن دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رضا بهرامی کارگردان نمایش «تاناکورا» معتقد است نبود فرهنگسازی مناسب در طول سالیان گذشته باعث شده فجایعی مانند قتل های ناموسی و تعصبات کور را در جامعه شاهد باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

«اجرای تئاتر در شرایط عادی، مساوی جنگیدن بود، حال تصور کنید در شرایط غیرعادی چه معنایی می‌دهد!» این بخشی از صحبت‌های کهبد تاراج، کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر است. او که این روزها نمایش «تاناکورا» به نویسندگی‌اش روی صحنه است در کافه‌خبر خبرآنلاین به این سوال پاسخ داد که چرا به صحنه برگشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تماشاخانه‌های پایتخت در آخرین روزهای سال خود میزبان 53 اثر نمایشی است که از این میزان 20 اثر مربوط به مخاطبان کودک و نوجوان است.