شنبه 29 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

خبرگزاری تسنیم

در یک روز مانده به پایان جشنواره تئاتر فجر، 19 نمایش در بخش خیابانی و صحنه‌ای اجرا می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره لغو اجرای نمایش «قطار ناقوره» از اردن که قرار بود امروز 8 بهمن ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود، توضیحاتی ارائه داد. در این توضیح آمده است: «علیرغم تلاش‌های مستمر ستاد برگزاری جشنواره متأسفانه تا به این لحظه روادید سفر گروه نمایشی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امروز شنبه هشتم بهمن ماه همزمان با هشتمین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر 8 نمایش در بخش اجراهای صحنه‌ای و 10 نمایش در بخش خیابانی روی صحنه می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در آستانه رسیدن به روزهای پایانی است؛ امروز 18 نمایش در خیابان‌ها و تماشاخانه‌های شهر تهران اجرا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فهرست اجرای نمایش‌های آثار صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر که در هشتمین روز این جشنواره روی صحنه می‌روند اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یک نمایش از تونس و سه اثر از تهران را روی صحنه می برد.

خبرگزاری تسنیم

در هفتمین روز از جشنواره تئاتر فجر 17 نمایش اجرا خواهد شد؛ 9 نمایش صحنه‌ای و 8 نمایش خیابانی.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر روز جمعه 7 بهمن کار خود را با اجرای 9 نمایش در بخش صحنه‌ای ادامه می‌دهد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

جشنواره تئاتر فجر در حالی وارد ششمین روز خود می‌شود که اجرای 17 نمایش صحنه‌ای و خیابانی روز شلوغی را برای هنرمندان رقم خواهد زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر طی روال چهار روز گذشته در روز پنجم به تاریخ پنجم بهمن‌ماه نیز میزبان چندین گروه از شهرهای مختلف است. طی این روز گروه‌های خارجی در سالن‌های تهران اجرا نخواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین روز از جشنواره تئاتر فجر با روی صحنه رفتن نمایش‌هایی از سراسر ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 7 نمایش در بخش خیابانی در چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفتند. یک اتفاق ویژه در نمایش «لیلی و مجنون» توجه حاضران را به خود جلب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: استقبال از نمایش «آگنی‌تاژ»، لغو یک اجرا و چند تغییر در جدول نمایش‌های بخش صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از جمله رویدادهای این جشنواره در یکی دو روز اخیر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود احمدی کارگردان نمایش «بیست‌وسومین جلسه جن‌گیری آنه میشل» که با موضوعی در ژانر وحشت در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، می‌گوید در تئاتر خصوصاً تئاتر ایران ژانر ترسناک ندیده بودم و زمانی که کار را آغاز کردیم با انتقاد افراد بسیاری مبنی بر برداشت کمدی مخاطب از این نمایش مواجه شدیم و به تعبیری این موضوع حرکت روی لبه تیغ بود ولی خوشبختانه این اثر در ژانر خود تأثیرگذار بود.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر، امروز پذیرای 8 نمایش صحنه‌ای در تماشاخانه‌های تهران و 7 نمایش خیابانی می‌شود.