یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «ایرانیان»، «قضات»، «مرگ»، «ژیمناستیک تکه‌پاره‌ها»، «چند مرد و چند زن»، «تاناکورا»، «فستیوال غرب»، «فقط یک ساعت آرامش»، «تلقین»، «می‌خواهم میوسوف را ببینم»، «در انتظار آدولف»، «افسانه ببر»، «نماینده ملت»، «عروسی دختر رستم، بانو گسب»، «مسخ»، «موشمرگی»، «جهنم سرد»، «کافه عاشقی»، «شاهزاده‌ی شامپیا»، «جک و لوبیای سحرآمیز»، «کلوچه جادویی»، «گلدونه و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تالار وحدت در دهمین روز از جشنواره چهل و یکم، رکورد مخاطبان خود را شکست.

خبرگزاری تسنیم

تماس گرفتم با ولی‌الله شیراندامی؛ حالش خوب نبود اما نمی‌خواست خبری از بیماری‌اش بیرون بیاید؛ پرسیدم چرا؟ گفت نمی‌خواهم مردم ناراحت شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز سه‌شنبه 11 بهمن چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که از 1 بهمن بخش اجرا‌های صحنه‌ای و خیابانی خود را آغاز کرد به ایستگاه پایانی رسیده و قرار است ساعت 19:30 در تالار وحدت، با معرفی برگزیدگان بخش‌های جایزه بزرگ صحنه‌ای ایران، مسابقه بین‌الملل و مسابقه تئاتر خیابانی به کار خود پایان دهد. در این دوره از جشنواره تئاتر فجر تالار وحدت، مجموعه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی 10 روز برگزاری میزبان 215 اجرای تئاتر در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی خود بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز دوشنبه 10 بهمن ماه تالار وحدت پذیرای نمایش «لیزای بیچاره» از کشور روسیه است که در دو نوبت 17 و 20 روی صحنه می رود. «بی وطن» عنوان نمایشی است که از برزیل در این دوره جشنواره حضور دارد. این نمایش دو نوبت اجرا در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر دارد که به ترتیب در ساعت‌های 17 و 20 انجام می شود. تالار چهارسو امروز میزبان نمایش «خواب‌هایم سراغ ترا...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در دهمین روز برگزاری شاهد 6 اجرا در بخش صحنه‌ای و 7 اجرا در بخش نمایش‌های خیابانی است.

خبرگزاری تسنیم

آخرین روز چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر با اجرای 13 نمایش در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نشست اتحادیه تئاتر جهان اسلام صبح امروز یکشنبه نهم بهمن در دهمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز یکشنبه نهم بهمن همزمان با نهمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر علاقه‌مندان شاهد 8 اجرا در بخش صحنه‌ای و 10 اجرا در بخش خیابانی هستند.

خبرگزاری تسنیم

در یک روز مانده به پایان جشنواره تئاتر فجر، 19 نمایش در بخش خیابانی و صحنه‌ای اجرا می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره لغو اجرای نمایش «قطار ناقوره» از اردن که قرار بود امروز 8 بهمن ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود، توضیحاتی ارائه داد. در این توضیح آمده است: «علیرغم تلاش‌های مستمر ستاد برگزاری جشنواره متأسفانه تا به این لحظه روادید سفر گروه نمایشی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امروز شنبه هشتم بهمن ماه همزمان با هشتمین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر 8 نمایش در بخش اجراهای صحنه‌ای و 10 نمایش در بخش خیابانی روی صحنه می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در آستانه رسیدن به روزهای پایانی است؛ امروز 18 نمایش در خیابان‌ها و تماشاخانه‌های شهر تهران اجرا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فهرست اجرای نمایش‌های آثار صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر که در هشتمین روز این جشنواره روی صحنه می‌روند اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یک نمایش از تونس و سه اثر از تهران را روی صحنه می برد.