یک‌شنبه 18 شهریور 1403

تمامی برج‌های دبی را بشناسید

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تمامی برج‌های دبی را بشناسید

دبی بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهر امارات متحده عربی یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد سفرهای خارجی برای گردشگران ایرانی است. دبی بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهر امارات متحده عربی یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد سفرهای خارجی برای گردشگران ایرانی است. بسیاری از مردم در ایام فراغت خود با خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو یکی از لوکس‌ترین هتل های چهار ستاره این شهر مانند هتل تریپ بای ویندهام دبی راهی این شهر می‌شوند...

دبی بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهر امارات متحده عربی یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد سفرهای خارجی برای گردشگران ایرانی است. بسیاری از مردم در ایام فراغت خود با خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو یکی از لوکس‌ترین هتل های چهار ستاره این شهر مانند هتل تریپ بای ویندهام دبی راهی این شهر می‌شوند تا از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنند. وجود برج‌های نمادین معروف و برج‌های لوکس کمتر شناخته‌شده در دبی این شهر را از سایر شهرهای امارات متمایز می‌کند. این برج‌ها را می‌توان به‌عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مهم دبی درنظر گرفت؛ زیرا زیبایی و شکوه آن‌ها توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند‌. در این مطلب، قصد داریم به‌معرفی برج‌های دبی بپردازیم.

آشنایی با معروف‌ترین و برترین برج‌های مرتفع شهر دبی

برای ساخت برج‌های دبی از خلاق‌ترین طراحان، بهترین مهندسان معماری و کلان‌ترین سرمایه‌ها استفاده شده است‌. این سازه‌های مدرن و منحصربه‌فرد امکانات رفاهی کاملی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. در ادامه این بخش، شما را با برج‌های معروف و مرتفع دبی آشنا خواهیم کرد.

برج خلیفه (Burj Khalifa)

برج خلیفه با ارتفاع 828 متر و 163 طبقه واقع در بلوار شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نه‌تنها بلندترین برج دبی، بلکه بلندترین برج جهان است و به‌عنوان‌نماد اصلی دبی شناخته می‌شود. این برج را ادرین اسمیت، معمار معروف آمریکایی، طراحی کرده است و اجرای پروژه برعهده شرکت معماری اسکیدمور اوینگز مریل بوده است.

برج العرب (Burj Al Arab)

برج العرب با 321 متر ارتفاع واقع در خیابان جمیرا، ام سقیم 3، یکی‌دیگر از برج‌های معروف دبی است. این برج درواقع اولین هتل هفت ستاره جهان محسوب می‌شود. ارتفاع این برج 14 متر بیشتر از برج ایفل است و رتبه چهارمین هتل بلند دنیا را نیز در اختیار دارد.

برج العالم (Burj Al Alam)

برج العالم 510 متر ارتفاع و 108 طبقه دارد و در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده است. معماری خاص و بی‌نظیر برج هتلی پنج‌ستاره العالم توجه تمام گردشگران را به خود جلب می‌کند. پروژه احداث این برج هنوز به مرحله بهره‌برداری کامل نرسیده است.

برج پرنسس (Princess Tower)

برج پرنسس که با نام برج الامیره نیز شناخته می‌شود، با 101 طبقه و 414 متر ارتفاع در منطقه مارینا و روبروی کلوپ بین‌المللی مارینا دبی واقع شده است. نکته جالبی که درباره برج پرنسس وجود دارد این است که علاوه‌بر 101 طبقه در سطح زمین، 6 طبقه نیز در زیر زمین دارد.

برج‌های امارات جمیرا دبی (Jumeirah Emirates Towers)

برج‌های امارات جمیرا دبی دو برج دوقلو با ارتفاع متفاوت هستند. یکی از برج‌ها با کاربرد اداری 354 متر ارتفاع دارد و برج دیگر به‌عنوان هتل جمیرا دارای 309 متر ارتفاع است. در هتل جمیرا با 56 طبقه 400 واحد اقامتی وجود دارد. این برج‌های دوقلو در خیابان شیخ زاید بین سالن‌های نمایشگاه و DIFC دبی و مرکز همایش‌های بین‌المللی این شهر واقع شده‌اند.

برج کایان (cayan Tower)

برج کایان واقع در مارینا با طراحی مارپیچی یکی‌دیگر از برج‌های معروف دبی است که 306 متر ارتفاع و 75 طبقه دارد. طراحی منحصربه‌فرد این برج جذاب و دیدنی توسط یکی از شرکت‌های معماری بزرگ آمریکا به‌نام اسکیدمور اوینگز مریل انجام شده است.

برج الماس (Diamond Tower)

برج الماس با 360 متر ارتفاع و 73 طبقه در منطقه مارینا، روبروی کلوپ بین‌المللی مارینا دبی و در مجاورت برج پرنسس قرار دارد. گردشگران در زمان سفر به دبی می‌توانند به‌صورت رایگان از این برج اداری به‌عنوان یکی از بخش‌های پروژه برج‌های دریاچه جمیرا بازدید کنند و از امکانات موجود در آن لذت ببرند.

برج الیت رزیدنس (Elite Residence Tower)

برج الیت رزیدنس یکی‌دیگر از برج‌های زیبا و معروف دبی واقع در حاشیه محله دبی مارینا 380 متر ارتفاع و 86 طبقه دارد. این برج نیز مانند برج الماس در کنار برج پرنسس ساخته شده است. این برج نیز به‌عنوان یکی از شاهکارهای معماری امارات طرف‌داران زیادی دارد.

برج مشعل دبی (Dubai Torch Tower)

برج مشعل دبی در مجموعه دبی مارینا قرار دارد و با 366 متر ارتفاع و 79 طبقه یکی از برج‌های بلند این شهر محسوب می‌شود. این برج به‌دلیل این‌که در مراحل ساخت دوبار دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، دیرتر از زمان مقرر و در سال 2011 به بهره‌برداری رسید.

اقامت در هتل تریپ بای ویندهام دبی و دسترسی به برج‌های معروف این شهر

قبل از سفر به دبی و همزمان با خرید آنلاین بلیط هواپیما از بین هتل های دبی می‌توانید یکی از بهترین هتل های چهار ستاره و لوکس این شهر به‌نام هتل تریپ بای ویندهام را برای اقامت انتخاب کنید. با اقامت در این هتل به تمام جاذبه های گردشگری دبی ازجمله برج‌های بلند این شهر دسترسی خواهید داشت. از خدمات و امکانات رفاهی این هتل 27 طبقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پذیرش 24ساعته

  • استخر با چترهای آفتاب‌گیر

  • ترانسفر فرودگاهی

  • پارکینگ رایگان

  • اینترنت وای‌فای رایگان

  • انبار چمدان

  • صندوق امانات

  • اجاره خودرو

  • ارائه روزنامه در لابی

  • استخر کودکان

  • باشگاه ورزشی

  • زمین تنیس

  • باشگاه تناسب اندام

  • سونا

  • بازی اسنوکر

  • فضای مدیتیشن

  • سه رستوران با بهترین غذاها

  • روزنامه رایگان

در تمام اتاق های هتل تریپ بای ویندهام دبی امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام، تلفن، اینترنت رایگان و... نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

فلای تودی مرجعی مناسب برای خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل های دبی

در این مطلب، معروف‌ترین برج‌های مرتفع و زیبای دبی را معرفی کردیم و توضیح دادیم که با رزرو یکی از بهترین هتل های دبی به نام هتل تریپ بای ویندهام دبی می‌توانید از این برج‌ها و سایر جاهای دیدنی دبی بازدید کنید. بهترین و مناسب‌ترین مرجع آنلاین برای خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل دبی سایت «فلای تودی» است. بعد از ثبت‌نام در این سایت و ایجاد حساب کاربری به‌راحتی می‌توانید تنها با چند کلیک ساده برای خرید بلیط و رزرو هتل مورد نظر خود اقدام کنید.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

تمامی برج‌های دبی را بشناسید 2
تمامی برج‌های دبی را بشناسید 3
تمامی برج‌های دبی را بشناسید 4
تمامی برج‌های دبی را بشناسید 5