پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تمام مدارس استان تهران فردا دوشنبه غیرحضوری شد / امتحانات نهایی برگزار می‌شود / فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها برقرار است

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
تمام مدارس استان تهران فردا دوشنبه غیرحضوری شد / امتحانات نهایی برگزار می‌شود / فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها برقرار است

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس پایتخت در روز دوشنبه 26 دی‌ماه به صورت غیرحضورس انجام می‌شود.

با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس مناطق نوزده گانه تهران و مدارس شهرستان‌های استان تهران به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش فارس، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس پایتخت در روز دوشنبه 26 دی‌ماه به صورت غیرحضورس انجام می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه (دروس مانده)، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه چ‌های تحصیلی و امتحانات هماهنگ استانی سوم متوسطه فنی و حرفه ای (3-3-5) و پایه نهم بزرگسالان، داوطلبان آزاد، آموزش از راه دور، ارزشیابی جامع، دی ماه 1401 طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.

ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ماه 1401 دوره های تحصیلی، در ایام آموزش غیرحضوری برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام، توسط مدیر واحد آموزشی متعاقبا به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اعلام کرد: به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان، فعالیت و آموزش در همه مدارس دولتی و غیردولتی، کانون‌های فرهنگی، اردوگاه‌ها، پژوهش‌سراها، دارالقرآن‌ها و فضاهای آموزشی و تربیتی شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه 26 دی 1401 تعطیل و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان ناشی از تعطیلات مدارس، برنامه‌های جبرانی خواهیم داشت.

فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها فردا تهران برقرار است

استانداری تهران اعلام کرد: همه دستگاه. ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی فردا مطابق روال عادی فعالیت می‌کنند.

تماشاخانه

سایه زلزله هنوز بر سر سایه‌خوش است / وضع روستای کانون زلزله هرمزگان هفت ماه بعد از زلزله (فیلم)

ببینید | صدها هزار بچه لاک‌پشت در برزیل متولد شدند

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
تمام مدارس استان تهران فردا دوشنبه غیرحضوری شد / امتحانات نهایی برگزار می‌شود / فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها برقرار است 2
تمام مدارس استان تهران فردا دوشنبه غیرحضوری شد / امتحانات نهایی برگزار می‌شود / فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها برقرار است 3
تمام مدارس استان تهران فردا دوشنبه غیرحضوری شد / امتحانات نهایی برگزار می‌شود / فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها برقرار است 4