یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد که استفاده رایگان دانشجویان و دانش‌آموزان از مترو در اوایل مهرماه در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 39 محور آرادان - سرخه از جاده منحرف شد اما تلفات و مصدوم نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد مهاجری در پی انتشار مطلبی درباره به کارگیری 200 مشاور برای یک وزیر در دولت سیزدهم، به دادستانی تهران احضار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس‌هایی از تهران که در سال 1303 برداشته شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور اسلامی ایران بار دیگر تکرار کرد که ما بر اساس رفتار مقامات ایران قضاوت می کنیم نه اظهاراتشان.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد مهاجری در پی انتشار مطلبی درباره به کارگیری 200 مشاور برای یک وزیر در دولت سیزدهم، به دادستانی تهران احضار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در واکتش به اظهارات پزشکیان در نشست خبری گفت: قطعا ما با مردم ایران رتباطات گسترده‌ای داریم و جامعه بزرگی از ایرانیان در آمریکا زندگی می‌کنند که به نظر ما این اتفاق بسیار بزرگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماراتن مسکن خانوارهای ایرانی به‌واسطه «ترمیم نسبی درآمد سالانه مقابل تورم در 1402»، تا حدودی کم شد؛ اما همین ماراتن فرسایشی برای تهرانی‌ها، فرسایشی‌تر شد. «دنیای‌اقتصاد» با سنجش شاخص جهانی «مدت زمان انتظار برای صاحب‌خانه شدن» در بازار مسکن مناطق شهری ایران مشخص کرد: خانوارهای شهری فاقد مسکن با سطح متوسط درآمد1402 و نرخ پس‌اندازهای سال گذشته و همچنین سطح میانگین قیمت آپارتمان در شهرها،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که برخی از اعضای شورای شهر تهران طی ماه ها و هفته های اخیر خواهان تحقیق و تفحص بر عملکرد شهرداری تهران طی دوره مدیریت شهردار فعلی بوده اند؛ یکی از اعضای شورای شهر در جلسه روز گذشته این سازمان خبر از احتمال لغو تحقیق و تفحص از شهرداری تهران داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فایننشال‌تایمز با تحلیل محتوای اولین کنفرانس خبری رئیس‌جمهور ایران، آن را نشانهای از سیگنال مذاکراتی به غرب در آستانه سفر به نیویورک دانست. این روزنامه آمادگی برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای و تکذیب ارسال موشک به روسیه را دو پیام این نشست خبری ارزیابی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مستاجرهای ساکن 4 منطقه واقع در نوار میانی شهر تهران ماهانه حدود 10 میلیون تومان به موجر خود پرداخت می‌کنند؛ اما این، همه هزینه اجاره‌نشینی در این مناطق نیست. گزارش خبرنگار گروه مسکن «دنیای‌اقتصاد» از وضعیت فایل‌های اجاره آپارتمان در مناطق 9 تا 12 حاکی است، در حال حاضر متوسط «اجاره‌بهای پیشنهادی» در این 4 نقطه از شهر تهران به صورت 10 میلیون تومان اجاره‌بهای ماهانه و 500 میلیون تومان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران اکنون یک ماه و نیم است که در یکی از حساس‌ترین دوره های ریاست جمهوری از زمان انقلاب 1979 در ایران، بر سر کار آمده است. به گزارش الجزیره، در طول هفت هفته گذشته، ایران در بحبوحه تلاش ها برای دستیابی به آتش بس در غزه و همچنین افزایش تنش ها با اسرائیل مواجه بوده است. پزشکیان با مجموعه‌ای از چالش های سیاسی داخلی نیز روبه‌رو بوده است. رئیس‌جمهور روز دوشنبه در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار مطلبی از سوی محمد مهاجری فعال رسانه ای، در مورد به کارگیری 200 مشاور برای یک وزیر در دولت سیزدهم، دادستانی تهران وی را جهت ارائه مستندات و‌توضیحات در مورد این ادعا احضار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آذربایجان با پایان جنگ قره‌باغ تلاش کرده تا نقش خود را در جغرافیای قفقاز جنوبی برجسته کند؛ کریدور زنگزور اهرم این بازیگر برای مانور در قفقاز جنوبی و صف آرایی در این منطقه قلمداد می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیر ترکیه و ریال عمان در معاملات امروز بازار تهران روند صعودی در پیش گرفتند.