یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیمار باید در مراکز درمانی خدمات ایمن و در شأن خود دریافت کند، به همین دلیل کرامت بیمار برای ما اهمیت دارد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی درباره چرایی عملیاتی نشدن برخی از پروژه‌های قرارگاه مسکن در پایتخت ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوان که متهم است به خاطر یک دختر، دوستش را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جناب آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور محترم در بخشی از اظهارات خود در نشست خبری اخیر گفت: «اگر بتوانیم مسئله FATF و برجام و هرگونه ارتباط با دنیا را حل کنیم، اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور به وجود بیاید، نه تنها می‌توانیم معضلات را حل کنیم، بلکه می‌توانیم کشور را به چشم‌انداز‌های ترسیم‌شده از سوی مقام معظم رهبری برسانیم.»؛

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسعود اکبری در یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:1- جناب آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور محترم در بخشی از اظهارات خود در نشست خبری اخیر گفت: «اگر بتوانیم مسئله FATF و برجام و هرگونه ارتباط با دنیا را حل کنیم، اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور به وجود بیاید، نه تنها می‌توانیم معضلات را حل کنیم، بلکه می‌توانیم کشور را به چشم‌انداز‌های ترسیم‌شده از سوی مقام معظم رهبری برسانیم.»؛

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 79 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امید است که جناب آقای پزشکیان با دوری جستن از مشاوران نابلد و تحلیل دقیق عملکرد دولت‌های گذشته و بررسی نتایج آن، از تکرار اشتباهات فاحش جلوگیری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نیمه‌شب 20 آبان سال 1402 گزارش یک درگیری در یکی از بوستان‌های منطقه نظام‌آباد به پلیس اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مستاجرهای ساکن 4 منطقه واقع در نوار میانی شهر تهران ماهانه حدود 10 میلیون تومان به موجر خود پرداخت می‌کنند؛ اما این، همه هزینه اجاره‌نشینی در این مناطق نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اظهارات مسعود پزشکیان رئیس جمهوراسلامی ایران درباره برجام گفت: معتقدیم دیپلماسی بهترین روش است اما اکنون از آن بسیار دور هستیم.