یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

تهران - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقه استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهدای قدس گفت: بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک هم در این ورزشگاه برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اثرگذاری وام 960 میلیون تومانی خرید مسکن به واسطه افزایش قیمت‌ها همچنان در حال کاهش است. امروز با این وام می‌توان 8.3 متر مسکن در شهر تهران خریداری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون خبر داد؛ نمایندگان صدور مجوز AFC برای بررسی وضعیت باشگاهها و ورزشگاه‌ها راهی ایران خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درهم امارات در حالی شاهد به پایان رسیدن مبادلات ارزی در بازار تهران بود که رشد 119 تومانی را تجربه کرد. هر درهم در عصر امروز و در حالی که بازار بسته شده بود، 16366 تومان ارزش گذاری شد.

وب‌گاه فرارو

در پی بررسی‌های اخیر در مجلس شورای اسلامی، تصمیم به تعطیلی روز پنجشنبه به‌عنوان روز رسمی جدید اتخاذ شد، در حالی که پیش‌تر پیشنهاد تعطیلی روز شنبه مطرح شده بود که با مخالفت شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست وزیر ورزش و جوانان با مدیران کل استان‌ها، روسای هیات‌های فوتبال، مدیران ورزشگاه‌ها و مسئولان باشگاه‌ها نکات مهمی را مطرح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال الریان قطر با قبول شکست برابر الهلال کار خود را با شکست آغاز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز امروز شاهد افزایش قیمت هاست و قیمت ریال عربستان در بازار ارز تهران افزایش 114 تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و 15886 تومان قیمت گذاری شد.

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید همچنین وقوع رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه برگزاری لیگ نخبگان آسیا در فصل 25-2024 از ساعت 19:30 سه‌شنبه‌شب الریان قطر میزبان الهلال عربستان بود. در این دیدار و در 45 دقیقه نخست نماینده عربستان سه‌بار و در دقایق 15، 42 و 44 موفق به گلزنی شد تا الهلال با آرامش و برتری به رختکن برود. گل‌های نیمه نخست توسط سرگی میلینکوویچ ساویچ، ژوآئو کانسلو و مارکوس لئوناردو به ثمر رسید. در همان لحظات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمعیت هلال احمر از اعلام آمادگی برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دو تیم لیگ یکی توانسته‌اند هر شش امتیاز دو هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال را به دست بیاورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت در تماس تلفنی با همتای لبنانی خود آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه امدادرسانی درمانی و پشتیبانی از مصدومان این حادثه تروریستی را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

روزنامه آگاه در بررسی شیطنت سفارت آلمان در سالگرد اغتشاشات نوشت: بدون‌تردید، اغتشاشات پاییز 1401 یک طرح چندلایه و ساخته و پرداخته شده در اتاق‌های فکر سرویس‌های جاسوسی دشمن بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هیاهوی تنش در خاورمیانه، روزنامه اطلاعات در تاریخ 26 شهریورماه 1364 از بازرسی کشتی‌های مشکوک از سوی ایران در خلیج فارس خبر داده بود.

وب‌گاه ورزش سه

پالایش نفت بندرعباس و پیکان تهران در دومین بازی خود به تساوی بدون گل خاتمه دادند.