یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیاییان عنوان کرد: یکشنبه (اول مهر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان از امروز چهارشنبه در جاده‌های شمال آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«نرگس قدیریان» در مطلبی در شبکه اجتماعی «ایکس» در مورد آخرین وضعیت همسرش که روز گذشته در جریان انفجار پیجرها در لبنان مجروح شد، نوشت: «از محبت‌ها و دعاهای هموطنان عزیزم بسیار متشکرم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فایننشال‌تایمز با تحلیل محتوای اولین کنفرانس خبری رئیس‌جمهور ایران، آن را نشانه‌ای از سیگنال مذاکراتی به غرب در آستانه سفر به نیویورک دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری از سوی سازمان ملی سنجش، در فضای مجازی مطالبی پیرامون سهمیه‌های اختصاص داده شده برای پذیرش داوطلبین منتشر شد. هرساله در ایام انتخاب رشته اخبار ضد و نقیضی درباره سهمیه‌های اعمالی در کنکور سراسری و نسبتش با عدالت آموزشی و ظرفیت ورودی دانشگاه‌های سراسر کشور مطرح می‌شود که بیشتر حساسیت آن بر سهمیه رزمندگان، ایثارگران...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عربی و انگلیسی در بازتاب سخنان نشست خبری رئیس‌جمهور، با تاکیدی ویژه بر موضع وی درباره برادری با آمریکا از این سخن رئیس‌جمهور سوءاستفاده کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

30 سال پیش فروشگاه‌های تعاون مصرف شهر و روستا لوازم التحریر با قیمت مصوب توزیع کردند.

خبرگزاری مهر

محمد مهاجری در پی انتشار مطلبی درباره به کارگیری 200 مشاور برای یک وزیر در دولت سیزدهم، به دادستانی تهران احضار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را از روز چهارشنبه به حالت تعلیق درآورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوو مورالس رئیس جمهور پیشین بولیوی و هزاران تن از هوادارانش سه‌شنبه راهپیمایی اعتراضی هفت روزه را علیه لوئیس آرسه رئیس جمهور این کشور آغاز کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، فعالیت اتوبوس های برقی تا زمان انجام بروکراسی‌های اداری، با پلاک موقت انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

خلأهای موجود در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص خدمات مراقبت از کودک از جمله مهدکودک ادارات و دانشگاه‌ها باید مورد توجه معاونت زنان دولت چهاردهم و مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد و در اصلاحیه قانونی برطرف شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیمار باید در مراکز درمانی خدمات ایمن و در شأن خود دریافت کند، به همین دلیل کرامت بیمار برای ما اهمیت دارد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی درباره چرایی عملیاتی نشدن برخی از پروژه‌های قرارگاه مسکن در پایتخت ارائه داد.