جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیاییان درباره پیش‌بینی شرایط جوی مناطق کوهستانی کشور طی جمعه و شنبه (30 و 31 شهریور) گفت: شدت بارش‌ها برای ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی پیش‌بینی شده است و برای ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و ارتفاعات شمال شرق، وزش باد شدید و افزایش ابر مورد انتظار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گلشنی از رایگان بودن دو هفته‌ای بلیت مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد و گفت: ساعت طرح ترافیک تغییر نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملکرد ضعیف زاکانی در جایگاه شهردار پایتخت و بکارگیری افراد غیرمتخصص در سمت‌های حساس مدیریت شهری، مبحث برکناری از این سمت را دوباره به یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری تهران تبدیل کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

فردا این بازی را خواهید دید: نساجی مازندران - استقلال تهران.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌ها از روند بازار سیمان، از آرامش قیمت‌ها حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای جابجایی ساعت شروع مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها برای مهرماه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: استقلال به عنوان میزبان دربی، ورزشگاه شهر اراک را انتخاب کرده، اما مگر می‌شود این بازی بزرگ را در ورزشگاه 10 هزار نفری برگزار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان کربی» مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید با شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت، گفت در مورد مسوولیت رژیم صهیونیستی برای انفجارهای مرگبار لبنان درگیر «گمانه‌زنی» نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امضای محمدرضا عارف برای افزایش قیمت خودرو در کارخانه تکذیب شد و فعلا خبر‌های دیگری مثل احداث خانه 25 متری و آغاز رجیستری آیفون 16 را نباید جدی بگیریم افزایش قیمت خودرو با تایید و امضا محمدرضا عارف سوای راست و دروغ ماجرا اصلا وجاهت قانونی ندارد. بااینکه از نیمه دوم پارسال وزارت صمت مسئول قیمت‌گذاری خودرو معرفی شد اما همچنان امضای نهایی در دست شورای رقابت است و جمعی از نمایندگان مجلس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که وزیر دفاع آمریکا با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تحولات لبنان گفت وگو کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور کندوان و هراز را نیمه سنگین تا سنگین اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رفیق دوست گفت: آقای پزشکیان آدم خوبی است و با سوادترین رئیس جمهور در تاریخ جهان است. من خاطره خوبی از ایشان هنگامی که رئیس بنیاد بودم دارم و واقعا مردم دوست، ساده زیست و متدین واقعی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که وزیر دفاع آمریکا با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تحولات لبنان گفت وگو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک بار دیگر فاجعه تکراری مسافرت به شمال کشور که هر سال در بین‌التعطیل‌ها و تعطیلات مراسم مختلف تکرار می‌شود، این بار در ایام سوگواری‌های پایان صفر اتفاق افتاد.