جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 1403 لیگ ایران رسما بسته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای جابجایی ساعت شروع مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها برای مهرماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جامعه ایران به رغم نقاط مثبتی که دارد، به نحو شایسته مدیریت نشده است. ایران در ناترازی‌های سختی غوطه‌ور است و به‌سادگی و بدون درد، امکان برطرف کردن این ناترازی‌ها را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال‌ها تلاش تشکل‌های کارگری برای تصویب طرح اصلاحیه کارگران ساختمانی با بخش‌نامه هفته گذشته وزارت کشور، بی‌نتیجه ماند؛ بخش‌نامه‌ای که گویا ایرادات چندان کوچکی هم ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان سال‌های دور استقلال به حمایت از سید حسین حسینی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار مجلس نوشت: اینکه سرویس‌های جاسوسی ابزار ارتباط‌جمعی را به بمب همراه تبدیل کنند؛ آینده جهان را سخت ناامن‌تر خواهد کرد و آنچه امروز دامان حزب الله لبنان را گرفت، میتواند دنیا را در ترس و نگرانی فرو ببرد.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا نیکبخت در مورد شرایط حال حاضر استقلال صحبت کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیر سامانه خودنویس اعلام کرد که تا کنون بیش از یک میلیون قرارداد اجاره در این سامانه ثبت شده است و همچنین از اضافه شدن خدماتی نظیر بررسی اهلیت، تأیید سند و برگزاری جلسات مجازی به این سامانه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آن طور که رییس اتحادیه نمایشگاه داران گفته؛ وضعیت بازار خودرو بسیار افتضاح است و تا به حال چنین بازاری نداشتیم و خبری هم از تغییر و تحولات در بازار خودرو نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنچه می گویی دروغ محض است، دروغ نیز حرام و به فرموده معصوم، کلید همه زشتی هاست. شرم آور است کسی در لباس روحانیت و در جایگاه نمایندگی مجلس، این گونه آشکار و بی پروا از خدا و خلق خدا، دروغ بگوید و تکرار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی به قم بازمیگردند و در آنجا سکونت میکنند. آیت الله محمد یزدی که در آن زمان در قم زندگی میکرد، داستان اینکه چطور محل زندگی رهبر کبیر انقلاب در قم تعیین میشود را بیان کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

کاربران خبرآنلاین در یک نظرسنجی، به تصویری از مسعود پزشکیان در کنار شعار خود در زمان انتخابات که گفته بود «گردنم را در گرو وعده هایم می گذارم» واکنش نشان دادند.